DISKUSE K ČLÁNKU

anasyi:sellina a ja zase nechapu,proc nedokazes ty pochopit,ze diskutujes uplne o necem jinem.

(23. 07. 2010 02:34)

fiiikulka:Děti a bohužel i dospělí se smějí druhým kvůli spoustě věcí, jméno je to nejmenší a hlavně to pomine s dospíváním. Ty by ses měla zaměřit na svoji výchovu, pokud to svému děťátku dobře vysvětlíš, ono určitě pochopí, že smát se za jméno je hloupost a žádná "trapnost" v tom není. Ty mu jdeš příkladem. A pokud to nechápeš Ty, pak každá rada drahá...
A jak pode mnou napsala anasyi - je tu diskuze o něčem jiném.

(23. 07. 2010 12:31)

zirafa: ty budeš asi mladá a ještě hloupoučká, co?
já mám syna, taky s "předpotopním" jménem, a v životě jsem nezaznamenala, že by se mu děti kvůli němu posmívaly.... naopak, byl v záplavě tehdejších Jakubů, Martinů atd. jedinečnej....

(22. 07. 2010 10:37)

petrklic007:Proč někoho odsuzovat za jména?! Každému se líbí něco jiného. Já nediskriminuju žádné jméno, ikdyž je spoust jmen, které bych dítěti nedala, ale nikdy bych nic nehanila.

(22. 07. 2010 11:28)

leona:opravdu musíte být asi hodně mlaďounká nebo hloupounká...každý ať si vybere jméno, jaké se mu líbí...kamarádka má chlapečka Nicolase, k tomu typické české příjmení na N.,její věc, ja mám dvojčátka holčičky,jsou Antonie a Matylda...a do dnešního dne nevím, proč by se jim měly děti posmívat za jména...pokud nebudou vaší inteligence...vaše jméno musíte ais hodně nenávidět, že a když odbočím, tak na vítání občanků, byla samá krásná česka jména...

(22. 07. 2010 12:44)

pora:Nechápu tady některé reakce typu, že povinné očkování je přirovnáváno, že do dětí se rvou nějaké "***". Kdyby tomu tak nebylo bojovali bychom tu s nemocemi a úmrtími všech věkových skupin na nemoci, které už dnes, díky očkování, nám nejsou známy a o kterých nemáme ani potuchy.
Také nechápu na útočení na samotné rodiče, že ho neměli dát naočkovat Kdo to mohl tušit jakou reakci to vyvolá a na druhou stranu by měli riskovat, že jim dítě zemře třeba na černý kašel? To je přece absurdní. Přikláním se pouze k názoru, že pokud je dítě zdravé zbytečně bych mu nedávala vakcíny na chřipku, klíšťovku a další...To je už moc. Navíc dnes už tyto nemoci mají tolik zmutovaných typů, že je to mnohdy opravdu zbytečné zatěžování organizmu...A ještě k jednomu příspěvku, kdy někdo píše proč se očkuje naráz, nevidím výhodu a smysl podávat vakcíny dítěti po týdnech, organismus je tak zatěžován po celou dobu a navíc nemluvím o tom, když dítě začně rýmovat, očkování se odkládá a hledá se vhodný okamžik kdy rychle ho naočkovat další vakcínou. Nemůžeme se tu ohánět ojedinělými a vzácnými případy, i když tragické to určitě je, ale pokud by se neočkovalo, podívejte se do zemí třetího světa!

(22. 07. 2010 09:15)

lidalida:Vážená paní, nemoci, které popisujete jako vymýcené,díky očkování, ustupovaly samy díky higieně a zlepšující se stravě dávno před vakcinací. Dělit očkování na monovakcíny je samozřejmě mnohem šetrnější pro imunitu. A vůbec...přečtěte si něco o této problematice. Takto mluvíte, jako někdo, kdo bere společenský názor a odmítá připustit i jiné názory. Doporučuji knihu Očkování, obchod se strachem apod. A ještě...kdyby se jednalo o vaše dítě, asi byste si neřekla. no, co se dá dělat - je to hold zrovna ten ojedinělý případ!

(22. 07. 2010 12:26)

pora:...nesouhlasím, pracovala jsem ve zdra­votnic­tví.­..žl­outen­ku apod. dokážeme hygienou a správným životním stylem potlačit, ovšem jiné nemoci ve vakcinacích ne...navíc by to byl celosvětový problém, nemohli bychom tu mít země třetího světa, bezdomovce, kteří o sebe nedbají a jiné občany podobně žijících v podmínkách, kde hygiena nemá svoje místo, (poněvadž uvedu příklad, milion lidí bude žít zdravě-čistotně, no a nějaký Pepík se mít nebude, nebude mít a ani nechce mít žádné hyg.návyky, projede se s váma v tramvaji s nějakou žloutenkou, svrabem, tuberkulózou a už tu máme řetězovou reakci nebo kolotoč nákazi jak hrom, poněvadž, my čistotní bez nějakých ochranných látek, nejsme na to zvyklí, respektive náš organizmus a lehneme, dojdeme do nemocnice, tam bychom nakazili další a další..., chápete? Nemyslete si, že už za tu dobu by WHO na to nepřišla, to udělat jinak, bez očkování ) bylo by to hezké kdyby se to k tomu jednou dopracovalo, ale jak vidíte v 21.století tu stále na naší planetě z naší sobeckosti umírají lidé hlady, natož tu řešit celosvětovou hygienu, abychom nemuseli být očko­vaní­...Na­ivní­...

(22. 07. 2010 13:13)

pora:A ještě mimochodem, mám malé dítě, očkování vždy u nás proběhlo teplotováním, řvaním apod., nepopírám, že je to zásah do organizmu jak hrom, to nepopírají ani doktoři, ale uznávám, že potřeba to je...Prostě zatím naše země, planeta se nedopracovala k tomu, že to potřeba není...A to musím respektovat, kdyby to totiiž povinné nebylo, lze i tady v této diskuzi vidět, kam by to došlo, umíralo by se tu na tyto nemoci..

(22. 07. 2010 13:19)

jan24:Milá Poro, planeta a země se nedopracovala??? To je opravdu zajímavá myšlenka. Já mám pocit, že spíše někteří lidé se nedopracovli. A kteří? Ti, co na tom rejžujou a ti, co nepřemýšlí a věří každé propagandě. Někteří již prozřeli a dopracovali se k tomu, že očkování potřeba není a dětem posilují imunitu přirozenějšími cestami. Ale vy klidně dál očkujte. Dítku na teploty dejte pár čípků paralenu či brufenu, ať tu máme dalšího človíčka s návykem na farmaceutické výrobky - to si zase někdo namastí kapsy .

(23. 07. 2010 14:44)

magion2:http­://www­.osud­.cz/cs­/cla­nek.ph­p?id=9­308

udělejte si čas a pořádně se podívejte na tuhle videopřednášku, možná prohlédnete...

(24. 07. 2010 14:06)

alenotak:....svého potomka jsme nechala řádně očkovat proti všem nemocem tak, jak bylo předepsáno a účelnost očkování dětí nijak nezpochybńuji. Co mi ale zdravý rozum nebere, je očkování naráz proti šesti nemocem. Už jste někdy viděli tělo, které dokáže bojovat proti šesti infekcím naráz a zvládne to? A už vůbec bych nepřistoupila na to, aby k hexavakcíně dala lékařka navíc ještě další očkování. To mi připadá naprosto absurdní a nezodpovědné. Lékaři argumentují tím, že dítěti "ušetříme trauma" v podobě pěti píchanců. Prosímvás, jaké trauma?! Dítě na vteřinku píchne včelka a za dvě minutky už o tom neví, přežili jsme to všichni bez výrazné újmy na zdraví. To bych opravdu raději absolvovala tohle, než slavnou hexavakcínu a měla jistotu, že se s naočkovanými látkami organismus vyrovná postupně a v pohodě.

(22. 07. 2010 08:49)

zirafa: naprostý souhlas, alenotak....
taky nechápu, proč do dětí cpou všechno najednou.... dřív se očkovaly postupně a bylo to v drtivé většině případů bez problémů....

(22. 07. 2010 10:28)

ouha:Očkování spíš jen urychlilo projev nějaké vážnější choroby, která by se dřív nebo později stejně objevila.

(22. 07. 2010 08:05)

terula:Když mám zdraví dítě tak do něj přece nebudu cpát další *** navíc to je přece logický na jednu stranu si za to můžou rodiče samy a nadruhou stranu lékaři že to dítě nenaočkovali postupně s odstupem aspon týden

(22. 07. 2010 08:00)

ales1:ta vakcína je v jedné substanci, jedna injekce. Jak ji měli očkovat lékaři postupně?

(22. 07. 2010 08:29)

gandelion:Já jsem pochopila že k hexe očkovali ještě pneumokoka... To bych taky asi nedala.


JInak pro rejpaly, existujou i monovakcíny, tj, vše se očkuje po jednom, což je asi lepší z hledska zatěžování organismu na očkovací látku, ale bohužel ne všechny látky lze sehnat jako monovakcíny, v Evropě ano, u nás nejsou registrované a pokud vím, takhle u nás očkuje jen Motol a ještě k tomu musí mít ZÁVAŽNÝ důvod, např alergie, brutální reakce na předchozí očkování atd. Není to jen tak, že tam napochoduju a nechám si píchnout zvlášť spalničky a zvlášť černej kašel

(22. 07. 2010 09:46)

katherine08:Znám jeden podobný případ, taky šla maminka se synem na očkování a hned ten den dostal horečky a skončil na vozíku. Očkování může za astma, alergie, ekzémy, tělesná postižení, náhlou smrt, vadu řeči.
Nikdo vás nemůže donutit nechat svým dětem do těla píchat těžké kovy a jiné sajrajty ničící lidské zdraví generaci od generace víc a víc.
Zkoukněte tohle hodinové video a nebudete věřit vlastním očím.

http­://mus­twat­ch.hz­tz.cz­/fil­m/ani­ta-petek-dimmer-ockovani-impflugen/

(22. 07. 2010 06:54)

gandelion:Anita Petek je cvok, to víme všichni, takže to bych nebrala úplně jako bernou minci

Ale jinak souhlasím, nebudeme očkovat a necháme znovu propuknout všechny ty očkováním vymýcené nemoci a místo jednoho (možná po očkovnání) ochrnutého chlapečka budeme mít 50%ní dětskou úmrtnost. To bude prima

(22. 07. 2010 08:21)

trip:nic proti, ale clovek byval odolnejsi. dnesnim ockovanim, preockovanim, antibiotiky nedochazi k prirozene selekci (ano chapu i to, ze kdysi trvalo mesic, nez clovek presel pul evropy, a nez nekam neco zavlekl, tak bud umrel nebo ziskal protilatky). takze nicime geny a produkujeme decka, ktera zacnou uzivat leky hrstmi a do smrti s tim neprestanou. nejake nemoce jsme vyhladili, nejake nove kousky na nas v laborkach teprve cekaji... nehlede na to, ze kdyby lidstvo vyhynulo, bylo by to to nejlepsi, co by tuto planetu mohlo potkat.

(22. 07. 2010 08:48)
Zpět na Blesk.cz
Video se připravuje ...

Dnešní horoskopy