Dobrý výrobek
Založen na crossmediální
komunikaci, která má za cíl budovat
image značky, podrobněji představit dané služby či výrobky potenciálním
zákazníkům, a zvýšit tím i prodeje.
Cross mediální komunikace
Koncept Dobrého výrobku využívá prostor ve vybraných titulech vydavatelství CNC tak, aby jeho představení oslovilo vhodnou cílovou skupinu zákazníků. Jedná se o kombinaci printových a online titulů, ale objevit se může i na mobilních telefonech či ostatních aktivitách vydavatelství (POS, SMS soutěže). Dobrý výrobek se v tištěných titulech snažíme umístit tak, aby vizuál nenásilně zapadal do layoutu daných novin či časopisů. Na microsite www.dobryvyrobek.cz, která je součástí všech kampaní na Dobrý výrobek, mohou čtenáři naleznout doplňující informace o produktu včetně shrnutí hlavních benefitů kampaně. Nad rámec toho, je zde možné umístit libovolné prvky, které si zvolí sám klient (např. formulář, kalkulačka).