Dobrý výrobek

Založen na crossmediální
komunikaci, která má za cíl budovat image značky, podrobněji představit dané služby či výrobky potenciálním zákazníkům, a zvýšit tím i prodeje.

Co je Dobrý výrobek?

Dobrý výrobek je zárukou kvality výrobků či služeb, kterým vydavatelství CNC vyjadřuje důvěru pomocí udělení pečeti Dobrého výrobku.

Cross mediální komunikace

Koncept Dobrého výrobku využívá prostor ve vybraných titulech vydavatelství CNC tak, aby jeho představení oslovilo vhodnou cílovou skupinu zákazníků. Jedná se o kombinaci printových a online titulů, ale objevit se může i na mobilních telefonech či ostatních aktivitách vydavatelství (POS, SMS soutěže). Dobrý výrobek se v tištěných titulech snažíme umístit tak, aby vizuál nenásilně zapadal do layoutu daných novin či časopisů. Na microsite www.dobryvyrobek.cz, která je součástí všech kampaní na Dobrý výrobek, mohou čtenáři naleznout doplňující informace o produktu včetně shrnutí hlavních benefitů kampaně. Nad rámec toho, je zde možné umístit libovolné prvky, které si zvolí sám klient (např. formulář, kalkulačka).

Co je všechno součástí balíčku Dobrý výrobek?

  • Inzertní prostor v tisku, online, mobilu
  • Tvorba kreativního konceptu k celé kampani
  • Segmentová exkluzivita v délce šesti měsíců
  • Příprava veškerých podkladů včetně microsite
  • Přizpůsobení vizuálů k danému titulu – práce s textem, fotografiemi
  • Focení „tváří kampaně“ a možná spolupráce s castingovou agenturou