K týdnu módy patří tradičně vedle přehlídek konference Business Forward Forum. Letos budou její účastníci debatovat o tom, jaký je současný stav českého módního a textilního průmyslu, jaké byznysové strategie považují domácí lídři za úspěšné na domácím i globálním trhu, jaké mají česká móda a textilní výroba potenciál do budoucna a jak situaci v módě mění sílící digitalizace i vzestup východních a jižních trhů.
Složení designérů, kteří se na jarním týdnu módy budou prezentovat, podle pořadatelů charakterizuje návrat domácích návrhářských hvězd Moniky Drápalové, Denisy Nové, Jakuba Polanky a autorského dua Chatty, stejně jako opakovaná účast oděvních značek Blažek a Nehera úspěšných i na zahraničních trzích. Představí se také několik nových počinů vzniklých na základě propojení designérů s komerční sférou, značka Laformela třeba představí kolekci pro Footshop, obchod s ikonickými teniskami a podobnými sportovními botami.
Mercedes-Benz Prague Fashion Week, který patří k mezinárodní síti 50 módních platforem pod hlavičkou automobilky, se s každou edicí módního týdne posouvá na nové místo. Často jsou to lokace s módou obvykle nespojované, přehlídky v Praze se tak v minulosti konaly třeba ve skateparku, útrobách Strahovského stadionu, zásobovacích garážích obchodního domu Kotva, na Právnické fakultě UK a naposledy loni na podzim na tenisovém stadionu na Štvanici. Každý týden módy podle pořadatelů navštíví kolem 10.000 lidí.