Ve Zlínském kraji byl podíl prodávaných hatchbacků přes 40 procent, v Praze pak o deset procent nižší. Celkově druhé kombi zájemci nejvíce vyhledávají v Ústeckém kraji (33 procent), nejmenší zájem je o tuto karoserii na Vysočině. Tam si za rok 2016 koupila kombík necelá čtvrtina zákazníků. Popularita SUV byla nejvyšší v Praze, kde dosáhla podílu 13 procent, naopak nejnižší v Moravskoslezském kraji (osm procent).

Nejvyšší rozdíl mezi pohonem automobilů je patrný ve Zlínském kraji, kde si pořídilo vozy poháněné benzínovým agregátem 60 procent kupujících. Dieselový pohon je nejpopulárnější v Ústeckém kraji, kde jej využívá 52 procent ojetin.

Rozdíly zaznamenal prodejce i u převodovek. Zatímco manuální formu řazení vyhledávají nejvíce zákazníci v Jihočeském kraji, a to v celých 92 procentech, řidiči vozů koupených v Praze naopak podporují trend zvyšující se obliby automatů a manuální převodovku tak zvolilo 80 procent.

Dlouhodobě nejoblíbenější značkou v České republice je Škoda. To platilo i loni pro všechny kraje. O druhé a třetí místo střídavě soupeří Volkswagen a Ford. Další příčky obsazují vozy továrních značek Hyundai, Renault a Peugeot. V Praze skončila na desátém místě značka BMW, v Brně Fiat a v Ostravě Chevrolet. Plzeňskou desítku zakončuje Seat, olomouckou Toyota. Výjimkou nejsou značky Dacia nebo Suzuki.