Borovský v minulosti zastával vedoucí funkce ve slovenských TV stanicích STV1, Markíza a TV JOJ, kde v letech 2007 až 2014 působil na pozici generálního ředitele. Následně se věnoval rozvoji on-line a TV projektů.

"Skutečnost, že se nám podařilo získat tak výraznou osobnost televizní branže, nás naplňuje hrdostí a vědomím, že do našeho týmu vnese kýžené zkušenosti, nový pohled a svěží vlnu kreativního myšlení. Věříme, že v TV Barrandov naváže na úspěšné vedení komerčních televizních stanic na Slovensku," uvedla generální ředitelka Marcela Hrdá.

Mezi Borovského první úkoly bude podle televize patřit upevnění programové strategie stanic TV Barrandov, Kino Barrandov a Barrandov Plus a vývoj původní seriálové tvorby hlavní barrandovské stanice. "Vstup do Televize Barrandov vnímám jako začátek mé nové profesní etapy na straně jedné a jako pokračování důvěrného a mně blízkého na straně druhé," poznamenal Borovský.

Tým divize programu se současně rozšiřuje o pozici ředitele akvizice, jímž byl jmenován Lukáš Soukup, který odpovídá také za obsahovou část vztahu se strategickým partnerem TV Barrandov, společností SPI International. Soukup, který profesní kariéru začal ve společnosti Médea, je rovněž ředitelem společností Media View, která obchoduje s akvizičním obsahem.

Někdejší programová ředitelka Markéta Daems přechází na pozici ředitelky skladby programu skupiny Barrandov. "Markéta Daems je profesionál ve svém oboru a jsem ráda, že přijala novou výzvu v programovém plánování skupiny Barrandov," dodala Hrdá.

Prvním letošním přírůstkem televizní skupiny bude stanice Kino Barrandov, kterou České Radiokomunikace zařadí již v pátek do svého třetího multiplexu. Tato pozemní síť pokrývá téměř 96 procent obyvatel a vysílají v ní například programy televize Prima (Love, Zoom), hudební Óčko nebo kombinovaný program ČT :D/Art. Začátek samotného vysílání televize oznámila na 18. dubna.

Televize Barrandov je součástí mediální skupiny Empresa Media podnikatele Jaromíra Soukupa. Do jejího portfolia patří rovněž časopis Týden, publicistický Instinkt, společenské magazíny Sedmička a Exkluziv, marketingový titul MarketingSalesMedia a také časopisy pro dospívající a děti Top dívky, Popcorn nebo Animáček.