Úterý 23. dubna 2024
Svátek slaví Vojtěch, zítra Jiří
Zataženo, déšť 7°C

Kaufland nalákal lidi na slevy, ale účtoval plnou cenu!

Autor: Jitka Žigová - 
22. února 2009
10:00

Pěkně naštvaní odcházeli lidé v sobotu dopoledne z nákupů v hradeckém Kauflandu. Nalákala je sem nabídka zboží za nižší, akční ceny. U kasy je však čekal šok. I zlevněné zboží jim bylo účtováno za plné ceny.

Byl to pěkný mumraj, padala silná slova. Nic nebylo platné, že pokladní už při markování, nebo dokonce až při placení upozornila, že za zboží v akci musí účtovat plnou cenu. Systém pokladen totiž zkolaboval tak, že na slevy nereagoval.


Zákazník, který se s tím nehodlal smířit, mohl vyrazit na 'Informace', kde pracovnice rozdíly cen zboží se slevou sečetla a vracela peníze. Tady se ale tvořily až půlhodinové fronty, ve kterých houstla nervozita. K uklidnění nervů zákazníkům sice přidávali tabulku čokolády, ale to příliš nezabíralo.

"Je to hrůza. Zaplatil jsem o stovku navíc, a kvůli vrácení peněz jsem v obchodě strávil přes dvě hodiny. Nejvíc mě štve, že na problém prodejna upozornila až ve chvíli, kdy jsem já a ostatní už měli zboží na pásu. Proč už u vchodu nevyvěsili velkou ceduli," rozčiloval se Jiří Holec.

"Takový výpadek se stává zřídka. Byl to ojedinělý případ," ujišťoval mluvčí Kauflandu Michael Šperl. Pokladny začaly opět fungovat normálně až v poledne.


Cena v akci / původní cena
* Mletá káva 1 kg 59,90 Kč / 94,50 Kč
* Houskový knedlík 10,90 Kč / 14,50 Kč
*Smetana ke šlehání 12,90 Kč / 17,90 Kč
* Bílý jogurt 150 g 2,70 Kč / 6,50 Kč
* Citrony 1 kg 17,90 / 29,90 Kč

certovknaz ( 24. února 2009 10:17 )

najhoarsia skupina nakupujucich su doochodcovia!ak je nejaka akcia,zazracne omladnu a budu o dany vyrobok bojovat do poslednej kvapky krvi vtedy prestavaju boliet nohy,krize-vek ide stranou-dolezite je uspesne splnit misiu a kupit lacny vyrobok za kazdu cenu.ale beda ak nesedi cena,tam midu zarty bokom a daju vam to pekne vyzrat!!hlavne ludi v pokladniach obdivujem kolko musia mat pozitivnej energie a sily na kazdu smenu.ja by som to nerobil za nic na svete!!byt fackovaci panak a pritom sa stale usmievat a byt vludny.a pritom ti pokladnici s tymi cenami nic nezmozu..kazdy by sa mal najprv zamysliet koli comu a za aku cenu bude robit hurhaj koli cenam,sluzbam atd..NIKDY NEVIETE,KEDY BUDETE SEDIET V POKLADNI

leandela ( 23. února 2009 10:57 )

A to si myslíte že vás okradu na té pokladně? že si pak následně ty peníze strčím do kapsy nebo jak?? probůh naučte se pořádně přemýšlet kdo vás kdy okrade .... A pokud zjistíte rozdíl v ceně, množství, popř nejste spokojeni s kvalitou, nikdo vám nebrání zavolat na bezplatnou linku společnosti a následně při příští návštěvě obchodu uplatnit reklamaci. Co třeba v Hypernově neuznají nic, a nevezmou ani výrobek koupený před pár minutami ...

leandela ( 23. února 2009 10:55 )

Ano taky jsem zaměstnanec jmenované společnosti. Ale ono je to vlastně celkem jedno jestli této nebo jiné ... podstata je ta, že se lidé=zákazníci, chovají, jakoby oni byli ti nejchytřejší a nadřazení všem zaměstnancům. Nikdy si neuvědomí co je to za práci sedět za kasou. Jo řeknete si že tam dřepím a jen tak si pípám .. ale není to jen o tom. každopádně bych chtěla říct, že já na kase neznám!!! ceny výrobků, jak si mnozí představují. Kdybych si to měla pamatovat mám hlavu jak pátrací balon. A pokud se zákazníkovi nezdá cena, buď mu výrobek odečtu a "seberu" nebo ho odkážu na informace. Nikdy jsem ůmyslně nenamarkovala nic navíc. To že je uťuknu a místo 10 máčknu 100 roklíků by se stalo každému. Ale pokud vím nikdy nebyl problém s vrácením peněz. Ale ráda bych podotkla, že když chcete aby obchod fungoval 100%, naučte se i vy 100% číst. Pak se nemůže stát že si lidi zváží okurku nad kterou je jasně napsáno že je cena za 1ks, nebo nebudou chtít 1kg ryby za 14,90, protože si přečtou že je cena uvedena za 10dkg. A důchodci?? oohohó, ti jsou zlatí (až na výjimky). A není jich tolik jako normálních lidí, kteří přes týden pracujou a nejsou líní ráno v 7 stepovat před krámem a následně se rvát o zboží ve slevě, a pak se ještě rozčilovat. A že mnozí zákazníci neví co je slušnost, nepozdraví, nepoděkují, a ani se neomluví za chybu vlastní ... to je pěkné, ale od nás to požadují. pěkně si vás obchodní domy rozmazlili,zaměstnanci dělají co můžou, a vděku se od nikoho nedočkají. A k tomu si ještě musí nechat nadávat od lidí ... . A pokud vím, společnost se zákazníkům omluvila .. nehledě na to že pán na fotu rozhodně nevypadá jako nas***ý zákazník který obchod opouští po 3 hodinách .

bohdana ( 23. února 2009 09:05 )

můžeš si ceny zkontrolovat na infu

bohdana ( 23. února 2009 09:03 )

Mily čtenáři bulváru..Já dělám v Kauflandu na Morave 2 rokem na informacich.Po přečtení některých názorů jsem tu musela napsat.Byla jsem v sobotu rano v práci a u nás systém fungoval normálně (naštěstí,proto že vím co to je pracovat s lidmi kteří se vztekají kvůli chybě,dokáží vás seřvat a poslat všude možně.)Bophužel není tu jiné práce jinak bych už dávno byla jinde, kde není tolik lidí.Taky se u nás stane že lidi zaplatí u pokladen jinou cenu,dražší než u regálu.Bohužel chyba je ta že máme jednu slečnu na scannin(ta tiskne cenovky,co nám vyjedou z počítače z centrály..musí sihnout oběhnout obchod aby to vymněnila..jënže se stane,že některá cenovka nevyjela,a tak se nezjistí že je zboží zdraženo..zjistí se to až u pokladen kdy přes kasu jde vyrobek za dráž.Mým úkolem jde vyplatit rozdíl,který vám samozřejmně vrátíme..a někdy se zase stává že se lidi občas přehlédnou a sami vemou výrobek kde si přečtou jen cenu ale ne nazev a pak se diví že platí víc..až když tam s nima jdu se podivát tak se zjistí že výrobek vzali oregál výše.Takže tím vám chci říct že jsme jen lidi a ne roboti aby vše bylo v pořádku,ten kdo si aspon jednou zkusí pracovat v obchodě,tak to pochopí.A tímto zdravím infačku z Hradce a přeji ji pevné nervy v práci a už žádné výpadky systému.

Zobrazit celou diskusi