V rozhovoru pro Hospodářské noviny prozradil, jak se staví k Blance a Pražskému okruhu, který stále čeká na dostavbu! „Mně se zdá, že první kroky, které by měly navazovat po zprovoznění tunelu Blanka na jaře, nemají být o výstavbě navazujících komunikací, ale naopak uzavření části dopravních tepen uvnitř města. Například část mezi Klárovem a Újezdem a Smetanovo nábřeží by měly být zklidněné,“ plánuje Stropnický, který se včera stal náměstkem pražské primátorky a radním pro územní 
plán.

Co všechno chystá:

➤ Vytvořit v centru Prahy daleko více pěších zón, které budou přístupné pro rezidenty a pro MHD.
Nepokračovat dále v navazování Blanky dalšími radiálami, celý koncept vnitřního okruhu je podle něj zastaralý a upřednostňuje jen auta.
➤ Propojit Václavské náměstí s Vinohradskou třídou tramvajemi přes magistrálu. Soupravy mají podle předběžných plánů jezdit Washingtonovou a Opletalovou ulicí.
Silniční okruh by nikdy nedovolil stavět. V koaliční smlouvě proto není v souvislosti s dostavbou výraz „co nejrychleji“, ale nejprůchodnější varianta.