Až za francouzskou legendou, které přezdívali La Déesse (Bohyně) se umístily favorizované britské a italské modely. Nelehkého úkolu vybrat nejkrásnější vozidlo z víc jak stodvacetiročné automobilové hisotrie, se ujala dvacítka renomovaných designerů. V porotě tedy nechyběla jména jako Giorgetto Giugiaro (navrhl např. Maseratti Quatroporte, Alfu Romeo 159, Suzuki SX4), Patrick Le Quément (Renault Médane I a II) či Ian Callum (Aston Martin DB7). Každá designerská ikona mohla vybrat tři modely, které se jí nejvíc líbí. Vítězství Citroënu DS bylo po sečtení bodů až nečekaně suverénní. Naopak, souboj o druhou příčku dopadl nerozhodně, takže o stříbro se podělili Jaguár XK 120 a Ferrari 275 GTB.
Zářil 20 let
Na Citroën DS, který se stal hvězdou pařížského autosalónu v roce 1955, se nedá zapomenout. Nádherný automobil si hned během výstavy závazně objednalo 12 000 nedočkavých motoristů. Jeho silnými stránkami byly kromě designu i revoluční technická vylepšení. "Bohyně" přinesla takové prvky jako hydropneumatický podvoze, díky kterému pasažéři konečně poznali, co znamená slovo komfort. Součást výbavy tvořily také posilovač řízení, brzd nebo natáčecí světlomety! Obliba tohoto vozidla neznala hranic, což dokazuje skutečnost, že se vyráběl dlouhých 20 let a prodalo se ho téměř 1,5 milionů kusů. Významnou roli však Citroën DS sehrál i v politice, když dokázal po atentátu odvézt Charlese de Gaulla i přes prostřílené pneumatiky na letiště, odkud pak francouzský generál unikl útočníkům do bezpečí.
1. Citroën DS
Nejkrásnějším vozidlem automobilové historie byl vyhlášen Citroën DS. Čeští motoristé si tento model mohou pamatovat i z filmů o Fantomasovi.
2. Jaguar XK 120
Na děleném druhém místě skončil britský automobil, kterého se v letech 1948 až 1954 vyrobilo více než 12 000 kusů.
3. Ferrari 275 GTB
Italského krasavce ze šedesátých let poháněl benzínový dvanáctiválec s výkonem až 300 koní.