Do britské metropole přijeli na pánské přehlídky kupci a novináři z více než 20 zemí světa. Město podle Reuters odělo svá nádraží do plakátů, na kterých skuteční Londýňané předvádějí svůj legendární britský vzhled, například s využitím tartanu.

"Máme dědictví, jaké nemá žádné jiné město. Vytvořili jsme zde tolik trendů," řekl agentuře člen londýnského módního výboru David Gandy.

Londýn tak zahájil přehlídky pánské módy ve světě. Odtud se pak předvádění nových kolekcí pro muže přesune postupně do Milána, Paříže a New Yorku.

Pánská móda je z pohledu prodejního obratu nejrychleji se rozvíjejícím módním odvětvím. Firma pro průzkum trhu Mintel ve svém výzkumu uvedla, že trh s pánskou módou se v roce 2012 zvýšil asi o dvě procenta na 10,4 miliardy liber (344 miliard korun). Předvídá, že tento trh vzroste v letech 2011 až 2016 celkem o 16 procent. Podle poradenské společnosti Bain & Co trh luxusní pánské módy roste zhruba dvakrát rychleji než trh luxusní dámské módy.