Bean posunul jeden z nejslavnějších komediálních příběhů o pár století k dnešku. Hra měla premiéru 24. května 2011 v londýnském Národním divadle a rázem se stala hitem. Noviny o ní psaly jako o nejzábavnější události posledních let. Londýnská divadelní kritika ji označila za nejlepší hru roku 2011. Dostala se i na newyorskou Broadwayi, kde byla recenzentem New York Times označena za nejlepší komedii počátku našeho století.
Hlavní devizou Beanova přepisu, jenž původní Goldoniho příběh převedl z Benátek do zločineckého prostředí Brightonu bláznivých šedesátých let minulého století, je zachování, ale posunutí slavných Goldoniho scén ve prospěch rafinovaného a břitkého britského slovního humoru, stejně jako prostoru pro pikantní herecké etudy a pohybové gagy. Herce i režiséra tak čekal před premiérou náročný úkol.
"Udělat komedii špatně je hrozná dřina a udělat ji dobře je téměř nemožné. Zákony komedie jsou poměrně jasně dané a rozdíl oproti vážným věcem je v tom, že ty většinou působí emocionálně. Emoce jsou biologicky dané a zapůsobit na ně není tak složité. Ale humor vzniká na základě intelektu. Diváci u toho musejí přemýšlet. To, aby byl jednoduchý fór dobrý a čistý, je obrovská dřina," řekl ČTK Zetel.
Se slováckými herci na komedii pracoval poprvé, s uherskohradišťskou scénou ale spolupracuje už od roku 2012, kdy ve Slováckém divadle nastudoval inscenaci Američana Davida Mameta Oleanna. Loni v únoru tam pak měla premiéru jeho druhá režie, psychologické drama Kočka na rozpálené plechové střeše Tennesseeho Williamse.
Slovácké divadlo letos slaví 70. narozeniny. Mezi vrcholy sezony bude patřit také muzikál Chicago v režii Radka Balaše, Deník Anny Frankové, který nastuduje Zoja Mikotová, či inscenace Alenka v kraji divů a za zrcadlem režiséra J. A. Pitínského. Stávající ředitel Igor Stránský chystá po Studně světců i Shakespearovo drama Macbeth.