"Klarinet s violou se dobře doplňují nejen kvůli odlišné barvě, ale také díky poloze, která je oběma nástrojům příbuzná," uvedla Maňourová.
Trio představí čtyři skladby - Mozartovo Kegelstattské trio, Čtyři kusy pro klarinet, violu a klavír Roberta Schumanna nazvané v překladu Pohádková vyprávění, s nimi související Poctu Robertu Schumannovi od současného skladatele György Kurtága a Osm kusů pro klarinet, violu a klavír od pozdně romantického německého autora Maxe Brucha. "Pro mě je soudobá hudba jako hora, kterou musím zdolat. Naučím se nové techniky, zvukové možnosti a podobně. Ráda zkouším nové věci. Kontakt skladatele s hráčem může být oboustranně inspirující," sdělila Kamová, která je stejně doma v klasickém repertoáru jako v soudobé hudbě a jazzu.
Přestože většina jejích vystoupení patří koncertům s orchestry, jako vítaný protipól vyhledává právě spolupráci v týmu komorního souboru. "Kdybych hrála jenom sólové koncerty, asi bych brzy uschla. Spolupráce s kolegy při studování komorní hudby je důležitá a inspirující. Hrát sólový koncert je svým způsobem jednoduché. Já mám svou představu a každý mě následuje. Sólo koncert je monolog. Ale komorní hudba vzniká na místě přímo na koncertě," podotkla s tím, že vystupování s bratrem ji velice inspiruje. "Také se samozřejmě hodně přeme, protože jsme dvě impulsivní osoby, ale tyto diskuse máme rádi a jeden od druhého se hodně učíme," dodala Kamová, kterou časopis Gramophone označil za "nejnápaditější a nejindividuálnější umělkyni".
Kamová debutovala ve svých šestnácti letech s Izraelskou filharmonií pod taktovkou Zubina Mehty. V roce 2006, u příležitosti 250. výročí narození W. A. Mozarta provedla ve Stavovském divadle v Praze jeho klarinetový koncert.