Titulní strana a hlavní rozhovor nového titulu je věnován náčelníku generálního štábu Petru Pavlovi. Téma magazínu je provázáno z hlavní zprávou dnešního vydání Hospodářských novin, která se věnuje Pavlově možné kandidatuře na prezidenta.

Vydavatelství již dříve uvedlo, že koncept magazínu je postaven multimediálně. Ego se kromě pátečního tištěného vydání bude po celý týden objevovat na webu Hospodářských novin, obohaceno o interaktivní prvky a videa.

Kromě témat Ego přináší rubriky, které si podle vydavatelství "kladou za cíl inspirovat". Časopis obsahuje například Styl zaměřený na módu, další se věnují bydlení, kultuře, četbě, jídlu a cestování. Součástí magazínu je televizní program na celý týden.

"Latinské zájmeno já, které jsme si vypůjčili pro název, by mělo procházet celým časopisem. Středem našeho zájmu je totiž osobnost čtenářů a zároveň i lidí, o kterých píšeme," napsal v úvodníku prvního čísla ředitel redakcí Vladimír Piskáček.

S uvedením magazínu vydavatelství Economia zvýšilo náklad novin o 10.000 na více než 50.000 výtisků a o téměř 4000 se rovněž rozšířil počet prodejních míst.