Služeb dopravce na sto kilometrů dlouhé trati z Bratislavy do Komárna využilo v minulém roce téměř 2,03 milionu lidí. Oproti roku 2013 to představuje nárůst o 14 procent. Také na tuto linku se vztahuje bezplatná přeprava dětí, studentů a seniorů, kterou vláda premiéra Roberta Fica zavedla loni na podzim ve všech státem dotovaných vlacích.
"Moderní vlaky RegioJet dokázaly, že když se cestujícím nabídnou kvalitní služby, jsou ochotni vyměnit své auto za vlak," uvedl majitel RegioJetu Radim Jančura.
Vlaky RegioJetu na regionální lince projíždějí v okolí Bratislavy lokalitami, kde developeři v minulosti postavili mnoho rodinných a bytových domů. To se projevilo v zahuštění automobilové dopravy a vytváření kolon na silnicích v dopravní špičce.
Trať z Bratislavy do Komárna v minulosti nepatřila mezi nejatraktivnější v zemi. Stát si u RegioJetu ale objednal více vlaků, než předtím na lince provozoval státní dopravce ZSSK Slovensko. Komárno s Bratislavou v současnosti spojuje zhruba 15 párů vlaků, v blízkém okolí slovenské metropole nasazuje RegioJet na této trati téměř 30 párů spojů denně.
Provoz osobních vlaků na regionální trati převzal RegioJet od ZSSK v březnu roku 2012. Rok předtím ZSSK přepravila na této lince asi 790.000 cestujících.
RegioJet na Slovensku začal loni v prosinci na vlastní komerční riziko provozovat dálkové vláky z Bratislavy přes Žilinu do Košic. Letos společnost spustila autobusovou linku mezi Bratislavou a Banskou Bystricí na středním Slovensku.