Podle předsedy představenstva společnosti Empresa Media Jaromíra Soukupa vydavatelství vstupuje během čtvrt roku na trh s druhým magazínem. Prvním byl společenský čtrnáctideník Exkluziv, který měl průměrné prodeje za leden 25 tisíc kusů, dodal.

"Připravujeme rozhovory s velmi zajímavými osobnostmi. V prvním čísle máme například povídání s Markem a Terezou Brodskými, Jarkem Nohavicou nebo Danielem Špinarem. Jsme přesvědčeni, že jsme připravili formát, který čtenáři ocení," uvedl generální ředitel vydavatelství Empresa Media Daniel Köppl. Magazín bude stát 35 korun.

Vydavatelství v novém titulu pracuje také s obsahem legendárního magazínu Mladý svět, který patří do jeho portfolia. Z Mladého světa Interview připomene některé původní rozhovory.

Vydavatelství Empresa Media vlastní TV Barrandov a produkční společnost Real TV. Portfolio vydavatelství zahrnuje časopis Týden, společenský týdeník Sedmička, časopis Instinkt, dále tituly pro mládež Popcorn a Top Dívky, odborný časopis MarketingSalesMedia a elektronický deník Týden.cz.