Původní investice do projektu představuje dva miliony korun z vlastních úspor a 30 milionů korun půjčených od soukromých osob. Klíma dodal, že počáteční byznysplán počítal s vyrovnaným hospodařením po třech letech.
Tabletový týdeník Dotyk vychází od loňského května a nyní má týdně asi 15.000 čtenářů. Bezplatné vydávání Klíma považuje za marketingový výdaj, který by jinak u placeného titulu musel vyhradit na rozšíření povědomí o časopisu. Uvedl, že na inzertním trhu panuje složitá situace, a jeho vydavatelství má tu nevýhodu, že je "malé a nové". Naopak přitažlivost projektu spočívá v nové technologii.
Kromě původní investice Klíma mluvil i o provozu vydavatelství, které na mzdy a marketing vydává přes milion korun měsíčně. Výnosy představuje inzerce.
Vydavatelství Tablet Media bylo založeno v lednu 2013. V čele stojí mediální manažer Klíma a ředitelka redakcí Eva Hanáková.