Zisk na akcii za tři měsíce do konce dubna činil 97 centů a výrazně tak překonal odhady analytiků, kteří čekali zisk jen 78 centů na akcii. Příjmy stouply o 13 procent na 1,01 miliardy USD. Analytici čekali příjmy jen 953 milionů USD.
V obchodech otevřených nejméně rok a při konstantních směnných kurzech příjmy vzrostly o 11 procent. Na americkém kontinentu, který je největším trhem klenotnictví s téměř polovičním podílem na celkovém prodeji, srovnatelné příjmy stouply o osm procent. V oblasti Asie a Tichomoří se příjmy zvýšily o 17 procent a v Japonsku o 20 procent. V Evropě vzrostly o devět procent.
"Je to vynikající a povzbudivý začátek roku," uvedl v prohlášení generální ředitel Michael Kowalski.
Tiffany rovněž zvýšila odhad zisku na letošní rok na 4,15 až 4,25 dolaru za akcii z dosavadních 4,05 až 4,15 dolaru. Analytici očekávají zisk 4,19 dolaru na akcii. Příjmy mají stoupnout o šest až devět procent, napsala agentura AP.
Společnost Tiffany vznikla v roce 1837, kdy otevřela svůj první obchod na Manhattanu. Kromě drahých šperků prodává také parfémy, hodinky nebo sluneční brýle balené do ikonických tyrkysově modrých krabiček. Klenoty od Tiffany se proslavily v řadě filmů. K těm nejznámějším patří Snídaně u Tiffanyho s Audrey Hepburnovou, loni šperky této značky zářily ve snímku Velký Gatsby. V roce 2012 firma otevřela svůj obchod v Praze, který se stal prvním obchodem provozovaným firmou ve východní Evropě.