„Ty čů…! To už je teď půl milonu v pr...,“ řval Renč jak smyslů zbavený na jednoho člena štábu. „Je opilej,“ zašumělo okamžitě na place.

Tekly nervy

„To je blbost, opilej jsem nebyl. Nejsem blázen, abych pil před natáčením,“ bránil se pro Blesk Renč, který patří k naší režisérské špičce. Jestli si ovšem spravoval pocuchané nervy v průběhu natáčení panáčkem, už ale nekomentoval. „Já vám to řeknu takhle: Rád si dám panáka nebo skleničku po natáčení, předem ale nikdy,“ kličkoval dál Renč a zarputile odmítal přiznat, že měl alkohol v krvi. „Takhle vyjíždí, jenom když se napije,“ komentoval incident jeden z přítomných.

„Alkohol nemá nic společného s tím, že mi ujely nervy. Ty by mně ruply s ním i bez něho. Přiznávám, že jsem vypustil z úst pár nevybíravých slovíček. Není ale divu, když se pořád nevedlo ten záběr natočit,“ říká Filip.

Půl milionu v háji

Scéna z pražského nočního Karlína patří k těm nejakčnějším a nejtěžším z celého seriálu. V noci havaruje houkající sanitka, která se převrátí na bok. Poprvé se scénu nepodařila natočit, neboť těsně po klapce se vypnula všechna světla, plac byl černý, kamera ale jela. Podruhé byla světla v pořádku, ale řidiči se zase nepodařilo převrátit sanitku. „Výsledkem je půlmilionová ztráta, kterou samozřejmě musíme nahradit,“ uzavřel trpce Renč a přestal už polemizovat o tom, jestli byl nebo nebyl opilý.

„To není opravdu důležitý. Zbývá nám ještě osmnáct natáčecích dnů, jsme všichni už strašně moc unavení, a to nejtěžší natáčení je ještě před námi. Důležité je, abychom tohle všechno v termínu zvládli.“

Fotogalerie
7 fotografií