Poznámka:
Vhodné pro osoby zdravotně znevýhodněné, osoby zdravotně postižené, studenty, absolventy.
O ČEM TATO PRÁCE JE?
Hledáme komunikativní a spolehlivé kolegy, kteří budou zákazníkům poskytovat základní technickou podporu primárně po telefonu a e-mailem (obsluha zákaznické linky).
Nebojte, nebudete na to sami - pokud si nebudete vědět rady, máte po ruce zkušenější kolegy z vyšší úrovně podpory, na které můžete požadavky předat.
CO VÁS U NÁS ČEKÁ?
o Telefonická a e-mailová pomoc zákazníkům s obsluhou pokladního systému
o Vyhodnocování situací a předávání složitějších případů specialistům
o Zapisování požadavků do interního systému
o Dvousměnný provoz: ranní (08:00-16:30) a odpolední (11:30-20:00), 2 směny o víkendu za měsíc (08:00-20:00)
KOHO HLEDÁME?
o Domluvíte se bez problémů česky - slovem i písmem
o Zvládáte práci na PC a orientujete se na internetu, dobrá technická orientace
o Umíte naslouchat, vysvětlit, poradit - a nebojíte se zeptat, když si nejste jistí
o Zkušenosti z technické podpory, call centra nebo IT prostředí výhodou, nikoliv však podmínkou
CO ZA TO?
o Zaškolení od zkušených kolegů, které vám dá jistotu
o Pracoviště v centru Zlína, příspěvek na stravování
CHCETE SE K NÁM PŘIDAT?
Pošlete nám svůj životopis na: miloslava.holaskova@emea.cz
Těšíme se na vás! Pomáhat lidem vám půjde lépe, když na to nebudete sami.