Poznámka:
Rodinná firma HTP MORAVIA s více než 20letou tradicí v oboru voda-topení-plyn hledá do svého týmu novou posilu, která si vezme za své administraci e-shopu, správu produktového katalogu, zákaznický servis a pomoc s objednávkami a logistikou. Pokud máte organizační schopnosti, technické myšlení a orientujete se v online světě, čtěte dál. Záleží na Vás, jestli budete chtít pracovat na pobočce v Třebíči nebo v Brně.
Co bude Vaší náplní práce:
- Správa firemních e-shopů
- Kontrola a odbavování e-shopových objednávek
- Komunikace se sklady - zejména s hlavním skladem v Brně ohledně dostupnosti a pohybu zboží
- Zákaznický servis - odpovědi na e-maily, telefonáty, řešení reklamací, poradenství s výběrem zboží
- Správa produktového katalogu - úprava popisů, obrázků, kategorizace, párování EAN a parametrů
- Importy dat - příprava dat v Excelu pro aktualizace a zavádění nových produktů do systému
- Cenotvorba - sledování konkurence, návrhy slev a cenových kampaní
- Koordinace dopravy - export zásilek a import do systémů dopravců, zajištění štítků a přenos do Pohody
- Spolupráce s marketingem - návrhy na kampaně, sledování výkonu, koordinace newsletterů a bannerů, psaní krátkých tipů/příspěvků na sociální sítě
- Správa kampaní (Heuréka, Sklik, Google Ads)
- Zlepšování e-shopu - návrhy na nové funkce, SEO optimalizace, struktura webu, doporučování souvisejícího zboží
Co byste měl/a splňovat:
- Schopnost práce v Excelu - příprava importních dat, spojování tabulek, základní analytika
- Orientaci v e-commerce prostředí - ideálně zkušenosti se Shoptetem, Pohodou, případně BSShop
- Zodpovědnost, pečlivost a schopnost dotahovat věci do konce
- Technické myšlení a ochotu se učit sortiment voda-topení-plyn
- Komunikační dovednosti - se zákazníky i dodavateli, včetně řešení reklamací
- Samostatnost, ale zároveň schopnost spolupracovat s týmem
- Zkušenost s produktovou správou nebo zákaznickým servisem výhodou
Za to vám nabízíme:
- Smysluplnou práci, u které budete vidět výsledky
- Možnost zkráceného úvazku
- Flexibilní pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené po 1. roce ve firmě
- Stravenkový paušál 2 000 Kč čistého měsíčně
- Nákup sortimentu za zvýhodněné ceny
- Mobilní telefon i pro soukromé účely
- Pohodovou a zároveň odbornou práci ve stabilní firmě
- Zaškolení od zkušených kolegů
- Firemní akce a teambuildingy
- Kávu, čaj, firemní oblečení a drobné benefity na pracovišti
Pokud to s námi chcete zkusit, zašlete nám strukturovaný životopis na adresu kariera@htpmoravia.cz,případně nás kontaktujte na tel. čísle: +420 725 754 463. Všem se ozveme a s vybranými kandidáty se rád potká náš jednatel a vedoucí prodejny.