Vzdělání
Obor
Pracovní poměr
Provoz

Sokolov
Poradce/konzultant v agendě ZAM (Ž/M)

Obor:
Odborní profesní poradci služeb zaměstnanosti
Počet volných míst:
1
Provoz:
Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:
Pracovní poměr - plný
Minimální stupeň vzdělání:
Vyšší odborné
Doba zaměstnání:
od 15. srpna 2025 do neurčito
Mzdové rozpětí:
od 24 790 Kč/měsíc 35 770 Kč/měsíc
Poznámka:
Hlavní náplň činnosti: Činíte úkony orgánu prvního stupně ve správním řízení jako úřední osoba oprávněna k těmto úkonům na základě vnitřních řídících aktů či pověření. Vyřizujete věci ve správním řízení, včetně dílčích částí správního řízení podle běžných postupů (např. opatřování podkladů pro vydání rozhodnutí, jejich ověřování a došetřování, kontrola a oprava zřejmých nesprávností v rozhodnutí, vyjádření, osvědčení nebo sdělení, sepisování protokolu o ústním jednání a ústním podání, jakož i o jiných úkonech ve styku s účastníky správního řízení, vyřizování stížností a oprav apod.). Posuzujete podklady pro správní řízení a provádíte důkazy potřebné ke zjištění stavu věci. • Vykonáváte činnosti vyžadující individuální přístup k jednotlivým případům, popřípadě rozhodování při volbě z více variantních řešení, spočívající v soustavném přímém osobním styku s uchazeči o zaměstnání. • Poskytujete základní informace z oblasti evidence, zprostředkování a poradenství, oblasti nástrojů aktivní politiky zaměstnanosti a o realizovaných projektech. • Podílíte se na pomoci s vyplněním a kontrolou příslušných formulářů, souvisejících se zařazením do evidence uchazeče, zájemce na Úřadu práce ČR. • Podáváte základní informace o podmínkách pro podání Žádosti o zprostředkování zaměstnání, Žádosti o zařazení do evidence zájemců o zaměstnání a Žádosti o podporu v nezaměstnanosti. • Přijímáte doklady související s oblastí evidence a podpor v nezaměstnanosti, zprostředkování a poradenství. • Obsluhujete technické vybavení pro zajištění přenosu informací o činnostech a službách Úřadu práce ČR, popř. vyvolávací systém, infobox a PC pro klienty. Poskytujete pomoc klientům při obsluze PC v rámci samo-obslužných aktivit spojených s hledáním zaměstnání. • Další úkoly v rámci Vašeho služebního zařazení plníte dle pokynů přímých nadřízených. • Ve své činnosti se řídíte organizačním a pracovním řádem služebního úřadu, obecně závaznými právními předpisy, vnitřními řídícími akty a služebními předpisy, plníte další obecné úkoly z nich vyplývající a řádně hospodaříte se svěřenými prostředky. • Zúčastňujete se školení o bezpečnosti práce a požární ochraně organizovaných služebním úřadem. Kvalifikační a další požadavky: • uchazeč má potřebnou znalost českého jazyka, není-li státním občanem České republiky • minimálně vyšší odborné vzdělání • výborná uživatelská znalost práce s PC zejména MS Word a MS Excel • výborné komunikační dovednosti • odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost • profesionální vystupování, psychická odolnost • znalosti, popř. praxe v oblasti státní správy výhodou Pracovní podmínky: • platové zařazení v souladu s platnými právními předpisy v 10. platové třídě • státnímu zaměstnanci přísluší platový tarif od 24 790 Kč do 35 770 Kč • k platovému tarifu náleží zvláštní příplatek podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců. Výše příplatku činí měsíčně ve skupině II. 2 300 Kč. • po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku • pružná pracovní doba – plný úvazek (40 hodin týdně) • předpokládaný nástup od 15. srpna 2025 Pracovní poměr na dobu určitou po dobu dočasné nepřítomnosti státního zaměstnance (dlouhodobá pracovní neschopnost) se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění). V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 20. července 2025, na e-mailovou adresu:kristina.martinkova@uradprace.cz Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení. Bližší informace na webových stránkách: https://www.uradprace.cz/poradce-konzultant-v-agende-zam-kop-sokolov-id-11014476-20-07-2025
Místo výkonu práce
Úřad práce České republiky - krajská pobočka v Karlových Varech, Kontaktní pracoviště Sokolov, Jednoty 654, 35601 Sokolov
Kontakt:
,
ZPĚT NA VÝPIS PRACOVNÍCH POZIC