Poznámka:
Zákonné předpoklady podle § 4 zákona: věk nad 18 let, občan ČR, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, znalost českého jazyka.
Kvalifikační požadavky:
- úplné střední vzdělání (zakončené maturitní zkouškou) nebo vyšší.
Hlavní předmět činnosti:
- spolupráce při tvorbě a aktualizaci strategických dokumentů a rozvojových plánů města, jejich implementaci, monitoringu a hodnocení
- zapracování principů bezpečné a udržitelné dopravy do plánovacích dokumentů, podpora projektů zaměřených na zvyšování bezpečnosti a kvality života,
- monitoring dotačních výzev, ověřování způsobilosti, příprava a administrace dotačních žádostí včetně práce v dotačních systémech,
- komunikace s poskytovateli dotací, projektanty, úřady, dodavateli a dalšími partnery,
- příprava zadávací dokumentace, organizace výběrových řízení a práce s profilem zadavatele,
- koordinace a monitoring projektů ve všech fázích realizace,
- administrativní, evidenční a archivační činnosti související s agendou.
Výhodou:
- zkušenosti z oblasti strategického řízení a plánování,
- zkušenosti z oblasti zadávání veřejných zakázek a dotačního managementu,
- znalost profilů zadavatele, dotačních systémů, práce ve věstníku veřejných zakázek,
- orientace v položkových rozpočtech a projektových dokumentacích.
Další požadavky:
- řidičský průkaz skupiny B,
- znalost práce na PC - word, excel, outlook, internet, apod.,
- organizační a komunikační dovednosti,
- schopnost rychlé orientace v nové problematice,
- organizační schopnosti, spolehlivost a loajalita,
- schopnost týmové práce a zároveň samostatnost.
Náležitosti přihlášky:
- jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost a místo trvalého pobytu uchazeče,
- druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu,
- e-mailová adresa uchazeče,
- datum a podpis uchazeče.
Přílohy přihlášky:
- strukturovaný životopis zaměřený na údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Platové zařazení: 9. platová třída (zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce a Nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve znění pozdějších předpisů.
Pracovněprávní vztah: pracovní úvazek 40 hodin týdně, na dobu neurčitou (po dohodě možno i zkrácený úvazek).
Termín nástupu do pracovního poměru na dobu neurčitou: ihned nebo dohodou.
Nabízíme:
- 5 dnů indispozičního volna - sickdays,
- benefit karta,
- příspěvek na penzijní připojištění,
- stravenky.
Přihlášku s požadovanými doklady zasílejte nejpozději do 16.06.2025 do 17:00 hodin na adresu:
Městský úřad Pečky, Masarykovo nám. 78, 289 11 Pečky.
Datová schránka: 8zwbr8t.
Obálku označte slovy „Výběrové řízení – referent odboru investic a rozvoje – neotevírat“.
K výběrovému řízení budou pozvánky rozeslány na e-mail uvedený v přihlášce.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, popř. nevybrat žádného uchazeče.