Poznámka:
KO: Boščíková Lucie, tel.: +420 725 353 174, volat PO - ČT od 8:30 do 15:30 hod., e-mail: lucie.boscikova@tipa.eu Prosím, abyste o místo projevili zájem nejpozději do 24.6.2025, nejlépe doručením aktuálního životopisu.
Co byste měl/a dělat:
• komunikovat se zákazníky
• administrativně podporovat individuální zákaznické objednávky
• schvalovat nestandardní objednávky z e-shopu
• řešit neproběhlé platby a ověřovat úhrady u zahraničních objednávek
• řešit a dohledávat chyby ve fakturách
Ucházet o pozici se mohou TI, kdo:
• mají radost z práce podporující zákazníky
• disponují dobrými komunikačními dovednostmi
• jsou systematičtí, pečliví, zodpovědní a důslední
• umí pracovat v týmu, ale i samostatně
• jsou orientovaní na výsledek a dotahování úkolů do konce
• chtějí se učit o našich produktech
• užívají si práci s firemním ERP systémem (Helios výhodou), Wordem, Excelem a Outlookem
a problémy vnímají jako věc k řešení
Co Vám nabízíme:
• práci ve stabilní české rodinné společnosti s více než 33 letou tradicí
• aktivní účast na rozvoji společnosti
• 25 dní dovolené
• stravenkovou kartu
• možnost firemního vzdělávání
• možnost profesního a kariérního rozvoje
• zaměstnanecké slevy na sortiment/služby
• Pružnou pracovní dobu
Nástup: ihned
Smlouva: na dobu určitou 1 rok s 4 - měsíční zkušební dobou
Směnnost: Po - Pá, začátek nejpozději v 8:00hod., konec nejdřív ve 14:00hod.
Místo výkonu práce: TIPA, spol. s r.o.,
Sadová 2749/42, Předměstí, 74601 Opava
nebo
Záhumenní 2397, 70800 Ostrava - Poruba
Kontakt: lucie.boscikova@tipa.eu nebo zavolejte na +420 725 353 174.