Poznámka:
Výběrové řízení č. 2025/73
Odbor /Oddělení: odbor dopravy/oddělení majetkové správy a údržby komunikací
Druh práce: komplexní zajišťování majetkové správy (nabývání, pronájmu, zastavování, prodeje a jiných forem dispozice) a metodické usměrňování majetkové správy na nižších organizačních složkách zařazených v odboru dopravy
Požadovaná kvalifikace: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
Obor: stavební s dopravním zaměřením výhodou
Praxe: praxe v oboru výhodou
Jiné požadavky:
-dobrá znalost práce na PC (MS Office)
-schopnost koncepční práce
-adaptabilita
-analytické schopnosti
-dobré organizační a komunikační schopnosti
-samostatnost
-flexibilita
-schopnost jednat s lidmi
-řidičský průkaz skupiny B výhodou
-ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům
Bližší specifikace pracovní činnosti:
-referent majetkové správy (1.01.04.09)
-přebírání dopravních staveb do majetku SMOl, reklamace staveb v záruční době, řešení škodních událostí, elektronická pasportizace, návrhy na zařazování komunikací do tříd dle zákona č. 13/997 Sb., ve znění pozdějších předpisů, vyjadřování k majetkovým převodům, pronájmům a prodejům majetku, příprava podkladů k uzavírání majetkoprávních smluv nebo ke správním řízením
Lhůta pro podání přihlášky: 10. 12. 2025 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:
-poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc)
-datovou schránkou (ID: kazbzri)
-e-mailem (podatelna@olomouc.eu)
-osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583)
Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.