Poznámka:
Požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání získané v některém z těchto oborů: architektura, urbanismus, stavební, krajinné plánování, regionální rozvoj, geografie případně i v dalších příbuzných oborech. Popis prac. pozice: Jedná se o funkci referentky/referenta oddělení úřadu územního plánování - úřednice/úředníka, které zajišťuje pořizovatelskou činnost v souladu se stavebním zákonem, tj. pořizování územně plánovacích podkladů a územně plánovací dokumentace, vydává vyjádření a informace vyplývající z dané funkce, podílí se na tvorbě rozvojových dokumentů města. Další požadavky: splnění předpokladů pro vznik pracovního poměru úředníka, dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.; základní přehled v oblasti územního plánování, znalost zákona č. 283/2021 Sb.; velmi dobrá úroveň komunikačních schopností pro jednání s právnickými i fyzickými osobami, schopnost spolupracovat s ostatními členy pracovního týmu složeného z koncepčních pracovníků; řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič); uživatelská znalost práce s PC. Uvítáme splnění kvalifikačních předpokladů podle § 44 zákona č. 283/2021 Sb., zvládnutí práce s geografickým informačním systémem (GIS) a praxi ve veřejné správě a znalost území ORP Liberec.
Pracovní poměr na dobu určitou po dobu MD/RD kolegyně.
Zaměstnanecké výhody:
Jsou garantovány kolektivní smlouvou úřadu (5 týdnů dovolené, sociální volno, stravenkový paušál, roční příspěvek na vybrané aktivity…), osobní ohodnocení po uplynutí zkušební doby.
Hlásit se emailem, telefonicky nebo osobně na Liberecké radnici číslo dv. 107, 105 do 4.7.2025. Výběrové řízení proběhne v červenci 2025 (termín bude upřesněn).
Více informací na webových stránkách: www.liberec.cz v sekci volná pracovní místa.