Vzdělání
Obor
Pracovní poměr
Provoz

Cheb
Úředník/ce oddělení územního plánování a památkové péče - úsek územně analytické podklady a digitální technická mapa

Obor:
Úředníci všeobecné správy vnitřních věcí státu
Počet volných míst:
1
Provoz:
Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:
Pracovní poměr - plný
Minimální stupeň vzdělání:
VŠ Bakalářské
Doba zaměstnání:
od 20. srpna 2025 do neurčito
Mzdové rozpětí:
od 29 000 Kč/měsíc 42 000 Kč/měsíc
Poznámka:
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení místa úředníka/úřednice oddělení územního plánování a památkové péče. Druh práce: úředník/úřednice oddělení územního plánování a památkové péče - úsek územně analytické podklady a digitální technická mapa Platová třída: 11 (za podmínek splnění kvalifikačních požadavků) Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb Termín nástupu: dle dohody Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, nebo trvalý pobyt v ČR - věk minimálně 18 let - plná svéprávnost - bezúhonnost, - ovládání jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu se zaměřením na geoinformatiku, geodezii nebo stavební obory - znalost práce s geografickými informačním systémy (GIS) nebo computer-aided design (CAD) - orientace v oblasti veřejné správy - dobré komunikační schopnosti - rámcová znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, v platném znění, - rámcová znalost zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákona, ve znění pozdějších úprav a prováděcích vyhlášek - uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet). Výhodou: - praxe v územní samosprávě - orientace v projektové dokumentaci - řidičské oprávnění skupiny B. - zkušenosti se správou technické mapy či jejího obsahu - znalost správy dat v databázích, případně programovacích jazyků - práce v ArcGIS (data, analýzy, vizualizace) - práce v MISYS (správa technické mapy, pasporty, katastr nemovitostí, geoportál). Nabízíme: - pět týdnů dovolené - pružná pracovní doba - zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravování, příspěvek na ošatné, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km, 5 dnů indispozičního volna) - profesní růst a prohlubování znalostí - týmová práce v kolektivu, vzájemná podpora - možnost získání služebního bytu. Výčet dokladů, které je nutné předložit: - vyplněná přihláška do výběrového řízení (tiskopis je k dispozici v podatelně MěÚ Cheb a na internetových stránkách www.cheb.cz) - strukturovaný životopis s údaji o dosavadní praxi a odborných znalostech a dovednostech uchazeče - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, doklad lze nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - lze připojit v prosté kopii. Zájemce předloží doklady (výpis z evidence rejstříku trestů a ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání) uvedené pod písmenem c) a d) nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy. Lhůta pro podání přihlášek: do 19. srpna 2025 (včetně), přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny. Místo a způsob podání přihlášky: osobně na podatelně MěÚ Cheb nebo písemně na adrese: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 20 Cheb 1. Bližší informace o pracovní pozici lze získat u vedoucího odboru stavebního a životního prostředí Ing. Jaroslava Šinky, tel. 354 440 140, e-mail sinka@cheb.cz. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Místo výkonu práce
Město Cheb -007, , Cheb
Kontakt:
,
ZPĚT NA VÝPIS PRACOVNÍCH POZIC