Poznámka:
Charakteristika vykonávané práce:
Tato pracovní pozice je zaměřena zejména na vykonávání komplexních právních činností souvisejících
s poskytováním dotací a darů z rozpočtu Jihomoravského kraje, na administraci veřejných zakázek a na spolupráci s volenými orgány Jihomoravského kraje.
Úspěšný uchazeč může očekávat práci v přátelském kolektivu, při které využije své vědomosti v oblasti smluvního, správního a občanského práva i veřejných zakázek. Současně rozšíří své znalosti o fungování krajské samosprávy.
Náplní jeho práce bude metodická, poradenská a konzultační činnost v právní oblasti na svěřeném úseku, zajišťování právní garance zpracovaných smluv, provádění právní kontroly materiálů předkládaných pro jednání Rady a Zastupitelstva Jihomoravského kraje a jejich poradních orgánů, zpracovávání právních výkladů, vyjádření a stanovisek, zabezpečování kontroly dokumentů předkládaných k podpisu hejtmana, komunikace s dalšími správními úřady a obcemi, odpovědnost za právní stránku administrace veřejných zakázek či odpovědnost za poskytování informací dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím.
Co očekáváme od vhodného uchazeče/uchazečky?
o vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu (studijní obor právo)
o orientaci v zákoně o krajích, o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, o svobodném přístupu
k informacím, v oblasti dotací a veřejné finanční podpory, veřejných zakázek, v oblasti správního práva, daňového řádu
o všeobecný právní přehled v oblasti veřejné správy
o pečlivost, zodpovědnost, schopnost analyticky a koncepčně myslet, dobré komunikační, formulační
a organizační schopnosti, aktivní přístup k řešení problému, dobrá uživatelská znalost MS Office, schopnost samostatné i týmové práce, schopnost zvládat vysoké pracovní nasazení, ochota se dále vzdělávat, odolnost vůči stresu
o praxi ve veřejné správě (výhodou)
o znalost anglického jazyka (vítána)
Nabízíme:
o náborový příspěvek ve výši 100.000 Kč (podmínky na vyžádání)
o stabilní zaměstnání ve veřejné správě v moderním pracovním prostředí; umístění v centru Brna
o osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky
o osobní příplatek odpovídající dosahovaným výsledkům
o 5 týdnů dovolené, 3 plně hrazené sick days
o stravenkový paušál 116 Kč/den,
o příspěvek na penzijní připojištění či spoření nebo DIP v hodnotě 1.300 Kč/měsíc,
o Ticket Benefits Card v hodnotě 14.000 Kč/rok,
o firemní mateřskou školku
o jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání
o stabilní pracovní prostředí, pružnou pracovní dobu, příjemný pracovní kolektiv
Místo výkonu práce: Žerotínovo náměstí 449/3, 601 82 Brno.
Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, po zapracování možnost osobního ohodnocení a odměn odpovídající výkonu
Termín nástupu: dle dohody
Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 10.07.2025.
Tuto přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 3, 601 82 Brno.
K přihlášce připojte:
o strukturovaný profesní životopis
o originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
o ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím e-mailu. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.
Kontaktní pracovník: Mgr. Arnošt Juda,
vedoucí oddělení právního a ekonomického odboru kancelář hejtmana,
telefon 541 658 831