Logo magazínu

Designér Petr Novague oživil legendu: Tohle je nové erko!

1/15
Prohlédnout znovu

Designér Petr Novague oživil legendu: Tohle je nové erko!

Designér Petr Novague oživil legendu, Škodu 110 R. | Blesk - Filip Méheš
Většina komponentů pochází od koncernu Volkswagen. | Blesk - Filip Méheš
Takhle vypadala palubní deska ve staré škodovce. | Blesk - Filip Méheš
Pod kapotou je tenhle nádherný osmiválec o výkonu 430 koní. | Blesk - Filip Méheš
Legendární »erko« ze sedmdesátých let se vyrábělo s motorem za zadní nápravou. Výkon byl 52 koní. | Blesk - Filip Méheš
Škodu 110 R si přál v sedmdesátých letech skoro každý Čechoslovák. | Blesk - Filip Méheš
Auto je 4400 milimetrů dlouhé, 1300 mm vysoké a 2000 mm široké. | Blesk - Filip Méheš
Do auta jeho tvůrci namontovali šestistupňovou manuální převodovku. | Blesk - Filip Méheš
Vzadu má hranaté auto světlomety. | Blesk - Filip Méheš
Úchvatný, rychlý a zatím jediný! Takový je automobil R200 Non-Fiction! | Blesk - Filip Méheš
Pohled na nové erko z boku. | Blesk - Filip Méheš
Auto je 4400 milimetrů dlouhé, 1300 mm vysoké a 2000 mm široké. | Blesk - Filip Méheš
Zatím je v plánu výroba asi 30 kusů, neboť vůz se bude vyrábět převážně ručně. | Blesk - Filip Méheš
Kulatá přední světla má tohle »Cerko« od Bentley. | Blesk - Filip Méheš
Vůz má všechny potřebné homologace, takže může do běžného provozu. | Blesk - Filip Méheš

Šéf Správy železnic Svoboda v Hráčích o nehodách i sebevraždách: Vlak vždycky vyhraje

Kraus, Chýlková a další: Rodinný mejdan u hrobu!

Pavel v zemi samurajů: Čeká ho šinkansen, český duch Hirošimy i japonský císař!

Blackout, povodně či střelba: Experti dali tipy, jak přežít v krizových situacích

Turisté kroutí hlavami nad předraženým Chorvatskem: Ručník za 2500 Kč!

Mrazivá slova horolezkyně Kolouchové: Když se nevrátím, tak...