Logo magazínu

Podcast: „Dnešní auta v galeriích umění nebudou,“ říká sběratel luxusních vozů Filip Turek

5/9
Prohlédnout znovu

Podcast: „Dnešní auta v galeriích umění nebudou,“ říká sběratel luxusních vozů Filip Turek

Video se připravuje ...
Aston Martin Lagonda ze 4. generace, kterých vzniklo jen 105 kusů. | Z archivu Filipa Turka
Rolls-Royce Camargue z roku 1973 byl v té době nejdražším vozem na světě. | Z archivu Filipa Turka
Aston Martin DB7 Vantage Protype V12 vyrobili na konci 90. let. Pod kapotou se mu skrývá dvanáctiválcový motor. | Z archivu Filipa Turka
Jaguar XJR-S z konce 80. let. | Z archivu Filipa Turka
Aston Martin Virage z konce osmdesátých let. | Z archivu Filipa Turka
Hostem pořadu Blesk Podcast byl sběratel aut Filip Turek. | Blesk:Jakub Poláček
Hostem pořadu Blesk Podcast byl sběratel aut Filip Turek. | Blesk:Jakub Poláček
Hostem pořadu Blesk Podcast byl sběratel aut Filip Turek. | Blesk:Jakub Poláček

Poslední chvíle Duky: „Věděli jsme, že naděje pohasíná,“ popsal svědek

Majetek po Aničce Slováčkové (†29): Chyba v závěti! Změnila dědice

Zákulisí první Sněmovny: Macinkova omluva za „p*ču“, stres nováčků a poslanec Fiala

Tragický návrat z halloweenského večírku u Vlčan: Dominik (†18) měl řidičák jen chvilku!

Vila nejbohatšího Čecha je na prodej: Kellnerův skvost za 50 milionů! Vadili mu chataři a sekačky

Exekuční dražba domu Horsta Siegla (56): Komu dluží miliony