Logo magazínu

Ve které tramvaji je přes léto nejlépe? Rozdíly jsou minimální, vedro panuje všude

8/15
Prohlédnout znovu

Ve které tramvaji je přes léto nejlépe? Rozdíly jsou minimální, vedro panuje všude

V tramvajích bez klimatizace je teplota srovnatelná s tou venkovní. Hodně ale napomáhají například otevřená okna, která pomáhají cirkulaci vzduchu a prostředí je tak snesitelnější. | David Zima
V některých tramvajích bývá větší chlad než v jiných. Řádově ale jde jen o pár stupňů Celsia. Soupravy si kvůli tomu pro cestování opravdu vybírat nemusíte. | David Zima
V některých tramvajích bývá větší chlad než v jiných. Řádově ale jde jen o pár stupňů Celsia. Soupravy si kvůli tomu pro cestování opravdu vybírat nemusíte. | David Zima
Nejnepříjemněji bylo na pocit i podle teploměru v nostalgické soupravě, která jezdí na trase linky č. 23. | David Zima
Teploty v nejstarší fungující tramvaji - poslední svého druhu v pražských ulicích - Tatra T3SU už šplhaly výše než v modernějších tramvajích. Při zavřených oknech to bylo znát. Naopak pokud se otevřely, studený vzduch proudil výrazněji, než u novějších typů. | David Zima
Zchladit se v metru? I tam teploty atakují třicítky. Díky většímu proudění vzduchu, větším poryvům větru je v něm však příjemněji. Svou roli hraje i to, že metro není vystaveno přímému slunečnímu žáru. | David Zima
Sedět při letních teplot v uzavřeném autě bez spuštěného okýnka není jen tak. Venku teploty sahají ke 38 °C, uvnitř jen po pár minutách sahají až k 50 °C. Po delší době na přímém slunci to bude jistě ještě více. | David Zima
Obecný názor praví - v metru musí být chladněji než na povrchu. Někde možná ano. Ve vestibulu stanice Náměstí Míru to ale zdaleka neplatí. Možná i proto, že vestibul je zbudován relativně nepříliš hluboko pod povrchem. | David Zima
V autě, které stojí jen pár minut na sluníčku, se doslova upečete. Naměřili jsme hodnoty atakující 50 °C - a to jen po chvilce. S ohledem na uzavřený malý prostor je to bez klimatizace prakticky nejneužitěčnější dopravní prostředek přes léto v Praze. | David Zima
Moderní Škody 15T, které jsou klimatizované, poznáte na první pohled - už podle žlutých pruhů na „čumáku“. | David Zima
A ještě jedno vodítko - na klimatizované vozy upozorní i speciální grafika v podobě sněhové vločky. | David Zima
V tramvajích bez klimatizace je teplota srovnatelná s tou venkovní. Hodně ale napomáhají například otevřená okna, která pomáhají cirkulovat vzduch a prostředí je tak snesitelnější. | David Zima
Svým způsobem lze říci, že čím starší typ tramvaje, tím větší horko v ní - teplotu však ovlivňuje řada faktorů. Například zda vůz jede dlouho pod přímým slunečním světlem či kolik okének má otevřených. | David Zima
Svým způsobem lze říci, že čím starší typ tramvaje, tím větší horko v ní - teplotu však ovlivňuje řada faktorů. Například zda vůz jede dlouho pod přímým slunečním světlem či kolik okének má otevřených. | David Zima
Svým způsobem lze říci, že čím starší typ tramvaje, tím větší horko v ní - teplotu však ovlivňuje řada faktorů. Například zda vůz jede dlouho pod přímým slunečním světlem či kolik okének má otevřených. | David Zima

Zákulisí svatby Klausovy vnučky: Dojatý otec, vášeň i raut. Líbánky? Azory!

Vysílený Václav Neckář (81): Ochrnutá ruka a noha!

Exministr Tlustý zmatkoval na letišti s batohem: S blondýnou odletěl díky pomoci brunety

Ohavný mord Češky (†36) v Bulharsku: Motivem vraždy byla žárlivost?!

Zesnulý kadeřník Jakub Zábranský (†28): Kryl Jágrovu přítelkyni! Před Jardou samotným…

V Chorvatsku stále pátrají po českém podnikateli: Zmizel Alex dobrovolně kvůli svým dluhům?