Logo magazínu

Tajemství tramvajových výhybek: Proč někdy fungují automaticky a jindy ne?

1/6
Prohlédnout znovu

Tajemství tramvajových výhybek: Proč někdy fungují automaticky a jindy ne?

Výhybky ovládá palubní počítač v tramvaji. Ovšem může nastat několik situací, kdy musí řidič přehazovat buď tlačítkem, nebo tyčí ručně. | Matěj Smlsal
Výhybky ovládá palubní počítač v tramvaji. Ovšem může nastat několik situací, kdy musí řidič přehazovat buď tlačítkem, nebo tyčí ručně. | Matěj Smlsal
Obratiště na Spojovací je aktuálně jediným místem, kde musí řidiči přehazovat výhybku vždy ručně. | Matěj Smlsal
Výhybky ovládá palubní počítač v tramvaji. Ovšem může nastat několik situací, kdy musí řidič přehazovat buď tlačítkem, nebo tyčí ručně. | Matěj Smlsal
Výhybka se musí přehodit v místech před touto cedulí. Pokud se tak nestane, musí ji řidič upravit ručně. | Matěj Smlsal
Tato digitální značka dává řidiči už na dálku najevo, jakým směrem je výhybka přehozená. | Matěj Smlsal

Tajemství symbolů na rukou Čvančarové: Gesto pro mrtvou kamarádku Kolouchovou (†46)!

Trumpův »idylický« vztah s Putinem se bortí, ale… Je to podle expertů plus pro Ukrajinu?

Egypt začíná monitorovat žraloky. Nejde jen o prevenci útoků, vědci je chtějí také zkoumat

Štamprle proti střevním problémům na dovolené? Lékařka řekla, jak to je! A pozor na kávu z džezvy!

Nehoda historické Jawy: Nepřežila Terezka (†16) s dědečkem

Siniaková ovládla wimbledonský mix, příště má ale smůlu: Podraz na šampionku!