Logo magazínu

Nádraží, které rozdělovaly hradby. Z Masaryčky vyjel první vlak v roce 1845

1/34
Prohlédnout znovu

Nádraží, které rozdělovaly hradby. Z Masaryčky vyjel první vlak v roce 1845

Pražské Masarykovo nádraží projde rekonstrukcí za 2,4 miliardy. | Blesk:David Malik
Vizualizace nové podoby Masarykova nádraží. | Správa železnic
Vizualizace nové podoby Masarykova nádraží. | Správa železnic
Vizualizace modernizace náměstí stanice Praha Masarykovo nádraží. | ČTK / Správa železnic
Vizualizace modernizace náměstí stanice Praha Masarykovo nádraží. | ČTK / Správa železnic
Vizualizace modernizace náměstí stanice Praha Masarykovo nádraží. | ČTK / Správa železnic
Archeologický průzkum v okolí Masaryčky odhalil zajímavé artefakty | Masaryčka spojuje
Na přelomu 19. a 20. století došlo v celé oblasti k výraznému rozvoji. Přibývaly hostince i hotely pro cestující a své sídlo tu našla i řada institucí. | Masaryčka spojuje
Na začátku bylo nádraží rozděleno hradbami, kterými vlaky projížděly | Masaryčka spojuje
Nádraží měl nahradit nový městský bulvár, tzv. severojižní transverzála, lemovaný stromořadím a novou reprezentativní výstavbou. | Masaryčka spojuje
O podzemních nádržích vybudovaných během protektorátních let pdo Masarykovým nádražím se léta nevědělo. | Labrys o.p.s
Masarykovo nádraží projde kompletní rekonstrukcí. Zlepší se pěší prostupnost s okolím | SŽDC
Masarykovo nádraží projde kompletní rekonstrukcí. Zlepší se pěší prostupnost s okolím | SŽDC
Z platformy | Zahy Hadid/ Penta
Východ | Zahy Hadid/ Penta
Západní část | Zahy Hadid/ Penta
Masarykovo nádraží | Zahy Hadid/ Penta
Masarykovo nádraží | Zahy Hadid/ Penta
Masarykovo nádraží | Zahy Hadid/ Penta
Masarykovo nádraží | Zahy Hadid/ Penta
Masarykovo nádraží poté | Zahy Hadid/ Penta
Masarykovo nádraží před opravami | Zahy Hadid/ Penta
Masarykovo nádraží po prvních opravách | Zahy Hadid/ Penta
Pražské Masarykovo nádraží projde rekonstrukcí za 2,4 miliardy. | Blesk:Jindřich Mynařík
Pražské Masarykovo nádraží projde rekonstrukcí za 2,4 miliardy. | Blesk:Zbyněk Pecák
Pražské Masarykovo nádraží projde rekonstrukcí za 2,4 miliardy. | Blesk:Zbyněk Pecák
Pražské Masarykovo nádraží projde rekonstrukcí za 2,4 miliardy. | Blesk:David Tesař
Pražské Masarykovo nádraží projde rekonstrukcí za 2,4 miliardy. | Blesk:David Malik
Pražské Masarykovo nádraží projde rekonstrukcí za 2,4 miliardy. | Blesk:David Malik
Pražské Masarykovo nádraží projde rekonstrukcí za 2,4 miliardy. | Blesk:Petr Novotný
Pražské Masarykovo nádraží projde rekonstrukcí za 2,4 miliardy. | Blesk:Petr Novotný
Pražské Masarykovo nádraží projde rekonstrukcí za 2,4 miliardy. | Blesk:MARTIN PEKÁREK CNC
Pražské Masarykovo nádraží projde rekonstrukcí za 2,4 miliardy. | Blesk:MARTIN PEKÁREK CNC
Pražské Masarykovo nádraží projde rekonstrukcí za 2,4 miliardy. | Blesk:MARTIN PEKÁREK CNC

Lídři v zákulisí superdebaty Blesku: S kolika procenty se spokojí? A TOP 3 důvody pro volbu

Dcera Karla Gotta Lucie poprvé otevřeně: Pravda o penězích od Ivany!

Důchody vyšší o 668 Kč a zavedení minimální penze: Expertka zmínila výhodu i ochranu před chudobou

Šperk i pro Evu Pavlovou! Lucie Tomanová tvoří klenoty z kamínků a perliček

Major Hyhlík odhaluje zákulisí slavné Bartolomějské: Vražda s Markovičem! A co se dělo v osmdesátkách?

Táta tenistky Cibulkové ztratil nervy: Vulgární nadávky na internetu! Kvůli autu