Logo magazínu

I dopravci chtějí nový most pod Vyšehradem. Spolek Nebourat: Nákladní vlaky mohou jezdit jinudy!

6/35
Prohlédnout znovu

I dopravci chtějí nový most pod Vyšehradem. Spolek Nebourat: Nákladní vlaky mohou jezdit jinudy!

Železniční most na Výtoni je v dezolátním stavu. Dopravci žádají stavbu nového | Veronika Foltová
Železniční most na Výtoni je v dezolátním stavu. Dopravci žádají stavbu nového | Veronika Foltová
Železniční most na Výtoni je v dezolátním stavu. Dopravci žádají stavbu nového | Veronika Foltová
Železniční most na Výtoni je v dezolátním stavu. Dopravci žádají stavbu nového | Veronika Foltová
Železniční most na Výtoni je v dezolátním stavu. Dopravci žádají stavbu nového | Veronika Foltová
Železniční most na Výtoni je v dezolátním stavu. Dopravci žádají stavbu nového | Veronika Foltová
Železniční most na Výtoni je v dezolátním stavu. Dopravci žádají stavbu nového | Veronika Foltová
Železniční most na Výtoni je v dezolátním stavu. Dopravci žádají stavbu nového | Veronika Foltová
Železniční most na Výtoni je v dezolátním stavu. Dopravci žádají stavbu nového | Veronika Foltová
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Ideová studie Petra Teje a jeho mezinárodního týmu, kteou nechalo vypracovat hlavní město | m.vize
Ideová studie Petra Teje a jeho mezinárodního týmu, kteou nechalo vypracovat hlavní město | m.vize
Ideová studie Petra Teje a jeho mezinárodního týmu, kteou nechalo vypracovat hlavní město | m.vize
Nově zvolená podoba Železničního mostu pod Vyšehradem budí pozornost veřejnosti. Pražané se pochvalně vyjadřují i o návrhu, na němž se podílel IPR. Tento návrh porota usadila až na druhé místo. Vítězným návrhem je ten od 2T engineering (vpravo). | Správa železnic, Institut plánování a rozvoje hl. m. Prahy
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu. | IPR
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu. | IPR
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu. | IPR
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu. | IPR
Ideová konference ODS: Ministr dopravy Martin Kupka (13.5.2023) | Foto Blesk - Renata Matějková
Vládní tisková konference ke konsolidačnímu balíčku: Ministr dopravy Martin Kupka (ODS) (11.5.2023) | Blesk: Jiří Koťátko
Členové nového vedení Středočeského kraje pózují fotografům 16. listopadu 2020 po ustavujícím jednání středočeského zastupitelstva v Praze. Zleva radní Jan Jakob (TOP 09), Jana Skopalíková (Piráti), Milan Vácha (STAN) a Petr Borecký (STAN), náměstek hejtmanky Jiří Snížek (Piráti), hejtmanka Petra Pecková (STAN), další její náměstci Věslav Michalik (STAN) a Martin Kupka (ODS) a dále radní Pavel Pavlík (ODS), Libor Lesák (ODS) a Martin Hrabánek (ODS). | ČTK / Šulová Kateřina

ONLINE: Uplakaní Slavíci vzpomínali na Aničku (†29): Nejtěžší zkouška pro bráchu Felixe!

Zázrak Blesku je zpět: 6 rodin, 6 příběhů a vaše štědrost! Pomáhejte s námi!

Svědci o neštěstí na hradecké ZŠ: Popálené děti a manévr u sprchy! Pomohl klient posilovny

Zemřel Jan Patočka, syn filozofa Patočky. Kvůli režimu pracoval jako dělník

Mareš za Hezuckým v nemocnici: Mlčeli jsme a přitulili se

Jmenuji se Mirek a mám rakovinu slinivky! Topolánek v emotivním projevu popsal boj s nemocí a poděkoval ženě