Logo magazínu

Spor o železniční most: Třetí kolej není potřeba? Správa železnic odmítla studii spolku Nebourat

3/25
Prohlédnout znovu

Spor o železniční most: Třetí kolej není potřeba? Správa železnic odmítla studii spolku Nebourat

Železniční most má jít k zemi. | koláž Blesk.cz
Tato fotografie vznikla téhož rána jako vítězný sníme, labuť se na ní ale nedívá směrem ke slunci. | Peter Čech
Vítězný snímek, který získal v soutěži Nature photographer of the year první místo v kategorii Ptáci. | Peter Čech
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu. | IPR
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu. | IPR
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu. | IPR
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu. | IPR
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Nově zvolená podoba Železničního mostu pod Vyšehradem budí pozornost veřejnosti. Pražané se pochvalně vyjadřují i o návrhu, na němž se podílel IPR. Tento návrh porota usadila až na druhé místo. Vítězným návrhem je ten od 2T engineering (vpravo). | Správa železnic, Institut plánování a rozvoje hl. m. Prahy
Ideová studie Petra Teje a jeho mezinárodního týmu, kteou nechalo vypracovat hlavní město | m.vize
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen. | Nebourat
Předseda iniciativy Nebourat společně s dopravním technologem novinářům představili závěry studie, která se zabývá nutností třetí koleje na železničním mostě pod Vyšehradem | Blesk
Předseda iniciativy Nebourat společně s dopravním technologem novinářům představili závěry studie, která se zabývá nutností třetí koleje na železničním mostě pod Vyšehradem | Blesk

„Neštítí se ničeho.“ Opozice grilovala vládu, Fiala se bránil: „Nic nezametáme!

Zdravotní problémy Haliny Pawlowské: Ani krok bez přístroje s kyslíkem!

Velký souboj o šéfa či šéfku ČT je tu: Uspěje Chudárek, Šmuclerová, nebo někdo jiný?

Otřesný případ z Thomayerovy nemocnice u soudu: Zdravotní sestra vážně zranila novorozeně?!

Psycholog Vymětal k vraždícímu primáři: Nepochopitelné i pro lékaře a zdravotníky. Obětí je i rodina pachatele

Praneteř Jana Kubiše k výročí atentátu na Heydricha: Za rodinu bychom padli...ale za stát se nám nechce