Záhada Štvanické lávky: Proč zábradlí zdobí býk, kůň a zajíc?
32
/
66
Prohlédnout znovu
Záhada Štvanické lávky: Proč zábradlí zdobí býk, kůň a zajíc?
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín
|
David Malík
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice
|
ČTK / Krumphanzl Michal
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice
|
ČTK / Krumphanzl Michal
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice
|
ČTK / Krumphanzl Michal
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice
|
ČTK / Krumphanzl Michal
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice
|
ČTK / Krumphanzl Michal
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice
|
ČTK / Kamaryt Michal
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice
|
ČTK / Kamaryt Michal
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice
|
ČTK / Kamaryt Michal
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice
|
ČTK / Kamaryt Michal
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice
|
ČTK / Kamaryt Michal
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice
|
ČTK / Krumphanzl Michal
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice
|
ČTK / Krumphanzl Michal
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice
|
ČTK / Krumphanzl Michal
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice
|
ČTK / Krumphanzl Michal
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice
|
ČTK / Kamaryt Michal
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice
|
ČTK / Kamaryt Michal
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice
|
ČTK / Kamaryt Michal
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice
|
ČTK / Kamaryt Michal
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice
|
ČTK / Kamaryt Michal
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice
|
ČTK / Kamaryt Michal
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín
|
Blesk:David Malik
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín
|
David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín
|
David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín
|
David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín
|
David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín
|
David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín
|
David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín
|
David Malík
Několik nákladních aut stojí na Štvanické lávce při zátěžové zkoušce, 22. června 2023, Praha.
|
ČTK / Kamaryt Michal
Několik nákladních aut stojí na Štvanické lávce při zátěžové zkoušce, 22. června 2023, Praha.
|
ČTK / Kamaryt Michal
Několik nákladních aut stojí na Štvanické lávce při zátěžové zkoušce, 22. června 2023, Praha.
|
ČTK / Kamaryt Michal
Několik nákladních aut stojí na Štvanické lávce při zátěžové zkoušce, 22. června 2023, Praha.
|
ČTK / Kamaryt Michal
Několik nákladních aut stojí na Štvanické lávce při zátěžové zkoušce, 22. června 2023, Praha.
|
ČTK / Kamaryt Michal
Dokončení stavebních prací na Štvanické lávce se blíží, hotovo by mělo být během první poloviny letošního roku
|
Blesk
Dokončení stavebních prací na Štvanické lávce se blíží, hotovo by mělo být během první poloviny letošního roku
|
Blesk
Dokončení stavebních prací na Štvanické lávce se blíží, hotovo by mělo být během první poloviny letošního roku
|
Blesk
Dokončení stavebních prací na Štvanické lávce se blíží, hotovo by mělo být během první poloviny letošního roku
|
Blesk
Dokončení stavebních prací na Štvanické lávce se blíží, hotovo by mělo být během první poloviny letošního roku
|
Blesk
Dokončení stavebních prací na Štvanické lávce se blíží, hotovo by mělo být během první poloviny letošního roku
|
Blesk
Dokončení stavebních prací na Štvanické lávce se blíží, hotovo by mělo být během první poloviny letošního roku
|
Blesk
Dokončení stavebních prací na Štvanické lávce se blíží, hotovo by mělo být během první poloviny letošního roku
|
Blesk
Lávka HolKa je realizovaná tak, aby si poradila ještě s horší povodní, než Prahu zastihla v roce 2002. Pokud nebude zbytí, bude dokonce umět svůj úsek mezi Štvanicí a Holešovice o pár metrů nadzvednout.
|
David Zima
Lávka HolKa je realizovaná tak, aby si poradila ještě s horší povodní, než Prahu zastihla v roce 2002. Pokud nebude zbytí, bude dokonce umět svůj úsek mezi Štvanicí a Holešovice o pár metrů nadzvednout.
|
David Zima
Lávka HolKa je realizovaná tak, aby si poradila ještě s horší povodní, než Prahu zastihla v roce 2002. Pokud nebude zbytí, bude dokonce umět svůj úsek mezi Štvanicí a Holešovice o pár metrů nadzvednout.
|
David Zima
Lávka HolKa je realizovaná tak, aby si poradila ještě s horší povodní, než Prahu zastihla v roce 2002. Pokud nebude zbytí, bude dokonce umět svůj úsek mezi Štvanicí a Holešovice o pár metrů nadzvednout.
|
David Zima
Prefabrikované betonové segmenty, ze kterých se lávka skládá, vznikaly v betonárně ve Štětí.
|
David Zima
Ve druhé polovině roku 2023 už tudy budou proudit Pražané z Holešovic do Karlína, a naopak.
|
David Zima
Lávka je určena především pro pěší a cyklisty. Je však zároveň dimenzovaná i pro to, aby tudy v případě nouze mohly projet vozidla - najmě sanitka záchranné služby.
|
David Zima
Lávka je určena především pro pěší a cyklisty. Je však zároveň dimenzovaná i pro to, aby tudy v případě nouze mohly projet vozidla - najmě sanitka záchranné služby.
|
David Zima
Štvanická lávka vzniká od roku 2021. Hotova má být v roce 2023.
|
David Zima
Celá lávka se skládá z několika desítek segmentů, které k sobě pojí epoxidová malta. Jedinou výjimkou je tzv. křižovatka relativně uprostřed mostu. Jedná se o místo, kdy se napojuje rampa ze Sťvanice přímo na tělěso lávky.
|
David Zima
Celá lávka se skládá z několika desítek segmentů, které k sobě pojí epoxidová malta. Jedinou výjimkou je tzv. křižovatka relativně uprostřed mostu. Jedná se o místo, kdy se napojuje rampa ze Sťvanice přímo na tělěso lávky.
|
David Zima
Celá lávka se skládá z několika desítek segmentů, které k sobě pojí epoxidová malta. Jedinou výjimkou je tzv. křižovatka relativně uprostřed mostu. Jedná se o místo, kdy se napojuje rampa ze Sťvanice přímo na tělěso lávky.
|
David Zima
Po svém zprovoznění nabídne Štvanická lávka nejen novou pěší a cyklistickou trasu z jednoho břehu na druhý, ale zároveň naskytne i pohledy na město, na které Pražané dosud nejsou zvyklí.
|
David Zima
Z Karlína na Štvanici se už dá dojít suchou nohou. Kvůli probíhající stavbě tudy však mohou projít pouze pracovníci, kteří dávají lávku dohromady.
|
David Zima
Takovýto pohled na panorama Prahy a zejména pražských Hradčan Pražané ještě neznají.
|
David Zima
Takovýto pohled na panorama Prahy a zejména pražských Hradčan Pražané ještě neznají.
|
David Zima
Stavba Štvanické lávky finišuje. Zbývá dodělat zábradlí u zídek, na kterém bude instalováno LED osvětlení.
|
David Zima
Speciální příkrov plachet napomáhá tomu, aby epoxidová malta mezi jednotlivými díly rychleji schnula.
|
David Zima
Video se připravuje ...
Doslova z ptačí perspektivy si můžete prohlédnout, jak mezi břehy Karlína, Štvanice a Holešovic vznikala štvanická lávka HolKa.
|
Skanska
Doslova z ptačí perspektivy si můžete prohlédnout, jak mezi břehy Karlína, Štvanice a Holešovic vznikala štvanická lávka HolKa.
|
Skanska
Doslova z ptačí perspektivy si můžete prohlédnout, jak mezi břehy Karlína, Štvanice a Holešovic vznikala štvanická lávka HolKa.
|
Skanska
Doslova z ptačí perspektivy si můžete prohlédnout, jak mezi břehy Karlína, Štvanice a Holešovic vznikala štvanická lávka HolKa.
|
Skanska
Doslova z ptačí perspektivy si můžete prohlédnout, jak mezi břehy Karlína, Štvanice a Holešovic vznikala štvanická lávka HolKa.
|
Skanska
Život Olinky (†3) vyhasl při tragické nehodě: Dojemná zpověď maminky
Náhlá smrt Simony Postlerové (†59): Šokující odhalení na parte!
Další kritické selhání boeingu: Přistál bez podvozku!
Svědectví zoufalé mámy opilého Danielka (6) s 2,5 promile: Kolaboval, zvracel, skončil na kapačkách
Babiš za Zemanem přijel řešit politiku a… Darcy opět na scéně. A s plným měchýřem!
Nechutný zážitek z RegioJetu: Pár v lehátkovém voze vlaku pokousaly štěnice!