Logo magazínu

Památkáři chtějí zabránit zbourání mostu pod Vyšehradem. Půjde o mezinárodní ostudu, varují

1/35
Prohlédnout znovu

Památkáři chtějí zabránit zbourání mostu pod Vyšehradem. Půjde o mezinárodní ostudu, varují

Památkáři chtějí zabránit zbourání mostu pod Vyšehradem. | Blesk:Martin Přibyl
Památkáři chtějí zabránit zbourání mostu pod Vyšehradem. | Blesk:Michal Protivansky
Památkáři chtějí zabránit zbourání mostu pod Vyšehradem. | Blesk:Michal Protivansky
Památkáři chtějí zabránit zbourání mostu pod Vyšehradem. | Blesk:Martin Přibyl
Památkáři chtějí zabránit zbourání mostu pod Vyšehradem. | Blesk:Ladislav Křivan
Památkáři chtějí zabránit zbourání mostu pod Vyšehradem. | Blesk:Ham
Památkáři chtějí zabránit zbourání mostu pod Vyšehradem. | Blesk:Michal Protivansky
Památkáři chtějí zabránit zbourání mostu pod Vyšehradem. | Blesk:Michal Protivansky
Památkáři chtějí zabránit zbourání mostu pod Vyšehradem. | Blesk:Martin Přibyl
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem. | Blesk:Martin Přibyl
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem. | Blesk:Martin Přibyl
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem. | Blesk:Ladislav Křivan
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem. | Blesk:Michal Protivansky
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem. | Blesk:Michal Protivansky
Železniční most pod Vyšehradem | koláž Blesk.cz
Takto by mohl vypadat nový železniční most přes Vltavu. | SŽDC
Památkáři chtějí zabránit zbourání mostu pod Vyšehradem. | Blesk.cz/SŽDC
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním lávek pro pěší a cyklisty, nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | Správa železnic
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním lávek pro pěší a cyklisty, nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | Správa železnic
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním lávek pro pěší a cyklisty, nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | Správa železnic
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním lávek pro pěší a cyklisty, nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | Správa železnic
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním lávek pro pěší a cyklisty, nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | Správa železnic
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu. | IPR
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu. | IPR
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu. | IPR
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu. | IPR
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním lávek pro pěší a cyklisty, nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním lávek pro pěší a cyklisty, nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním lávek pro pěší a cyklisty, nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním lávek pro pěší a cyklisty, nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním lávek pro pěší a cyklisty, nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním lávek pro pěší a cyklisty, nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Nově zvolená podoba Železničního mostu pod Vyšehradem budí pozornost veřejnosti. Pražané se pochvalně vyjadřují i o návrhu, na němž se podílel IPR. Tento návrh porota usadila až na druhé místo. Vítězným návrhem je ten od 2T engineering (vpravo). | Správa železnic, Institut plánování a rozvoje hl. m. Prahy
Vánoční přání ministra dopravy Martina Kupky (ODS) (23.12.2022) | reprofoto Twitter Martin Kupka
Vánoční přání ministra dopravy Martina Kupky (ODS) (23.12.2022) | reprofoto Twitter Martin Kupka

Hejtmanka Vildumetzová „na životní křižovatce“: Konec kvůli krachu manželství?!

Překvapivá slova Dády Patrasové (69): Rozporuje dědictví po Aničce (†29)! I majetek...

Duka (†82) bojoval o život do poslední chvíle. Proč nešel dřív do církevního důchodu?

Velký čtenářský průzkum: Řekněte nám, co vás baví na Blesku!

„Pach mrtvoly ze sebe nesmyjete celé dny,“ vzpomíná legenda pražské kriminálky, emeritní major Hyhlík

ZNÁMKY Slavie: Sadílkův nejlepší výkon, nešťastník Provod. Talent ukázal potenciál