Terminál Smíchov i rekonstrukce Masarykova nádraží: Jaké železniční stavby se v Praze plánují?
Vizualizace modernizace náměstí stanice Praha Masarykovo nádraží.
|
ČTK / Správa železnic
Ropid společně s IPRem a Správou železnic připraví studii k pražskému S Bahnu.
|
Ropid
Takhle bude vypadat budoucí zastávka na pražském letišti.
|
IDHEA
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním lávek pro pěší a cyklisty, nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem.
|
2T engineering
Takto by mělo vysočanské nádraží vypadat.
|
SŽDC
Takto podle vizualizací bude nejmodernější a největší dopravní terminál v Praze vypadat.
|
Institut plánování a rozvoje hl. m. Prahy
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním lávek pro pěší a cyklisty, nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem.
|
2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním lávek pro pěší a cyklisty, nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem.
|
2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním lávek pro pěší a cyklisty, nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem.
|
2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním lávek pro pěší a cyklisty, nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem.
|
2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním lávek pro pěší a cyklisty, nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem.
|
2T engineering
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu.
|
IPR
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu.
|
IPR
Návrh, na němž se podílel pražský IPR, skončil na druhém místě. Ctil původní podobu železničního mostu pod Vyšehradem, materiál i barvu.
|
IPR
Ideová studie Petra Teje a jeho mezinárodního týmu, kterou nechalo vypracovat hlavní město.
|
m.vize
Ideová studie Petra Teje a jeho mezinárodního týmu, ktetou nechalo vypracovat hlavní město.
|
m.vize
Takto podle vizualizací bude nejmodernější a největší dopravní terminál v Praze vypadat.
|
Institut plánování a rozvoje hl. m. Prahy
Takto podle vizualizací bude nejmodernější a největší dopravní terminál v Praze vypadat.
|
Institut plánování a rozvoje hl. m. Prahy
Takto podle vizualizací bude nejmodernější a největší dopravní terminál v Praze vypadat.
|
Institut plánování a rozvoje hl. m. Prahy
Takto podle vizualizací bude nejmodernější a největší dopravní terminál v Praze vypadat.
|
Institut plánování a rozvoje hl. m. Prahy
Takto podle vizualizací bude nejmodernější a největší dopravní terminál v Praze vypadat.
|
Institut plánování a rozvoje hl. m. Prahy
Takto podle vizualizací bude nejmodernější a největší dopravní terminál v Praze vypadat.
|
Institut plánování a rozvoje hl. m. Prahy
Takto podle vizualizací bude nejmodernější a největší dopravní terminál v Praze vypadat.
|
Institut plánování a rozvoje hl. m. Prahy
Takto vypadá nádraží na Smíchově dnes.
|
David Zima
Takto vypadá nádraží na Smíchově dnes.
|
David Zima
Takto vypadá nádraží na Smíchově dnes.
|
David Zima
Takto vypadá nádraží na Smíchově dnes.
|
David Zima
Takto vypadá nádraží na Smíchově dnes.
|
David Zima
Na Smíchově by měl vzniknout velký dopravní uzel.
|
A 69 - architekti s.r.o.
Vizualizace modernizace náměstí stanice Praha Masarykovo nádraží.
|
ČTK / Správa železnic
Vizualizace modernizace náměstí stanice Praha Masarykovo nádraží.
|
ČTK / Správa železnic
Vizualizace nové podoby Masarykova nádraží.
|
Správa železnic
Vizualizace nové podoby Masarykova nádraží.
|
Správa železnic
Otevření hlavní části odbavovací haly a nástupišť pro cestující, 31. října 2022, nádraží Praha-Vysočany.
|
ČTK / Říhová Michaela
Otevření hlavní části odbavovací haly a nástupišť pro cestující, 31. října 2022, nádraží Praha-Vysočany.
|
ČTK / Říhová Michaela
Otevření hlavní části odbavovací haly a nástupišť pro cestující, 31. října 2022, nádraží Praha-Vysočany.
|
ČTK / Říhová Michaela
Otevření hlavní části odbavovací haly a nástupišť pro cestující, 31. října 2022, nádraží Praha-Vysočany.
|
ČTK / Říhová Michaela
Otevření hlavní části odbavovací haly a nástupišť pro cestující, 31. října 2022, nádraží Praha-Vysočany.
|
ČTK / Říhová Michaela
Otevření hlavní části odbavovací haly a nástupišť pro cestující, 31. října 2022, nádraží Praha-Vysočany.
|
ČTK / Říhová Michaela
Otevření hlavní části odbavovací haly a nástupišť pro cestující, 31. října 2022, nádraží Praha-Vysočany.
|
ČTK / Říhová Michaela
Otevření hlavní části odbavovací haly a nástupišť pro cestující, 31. října 2022, nádraží Praha-Vysočany.
|
ČTK / Říhová Michaela
Otevření hlavní části odbavovací haly a nástupišť pro cestující, 31. října 2022, nádraží Praha-Vysočany.
|
ČTK / Říhová Michaela
Otevření hlavní části odbavovací haly a nástupišť pro cestující, 31. října 2022, nádraží Praha-Vysočany.
|
ČTK / Říhová Michaela
Otevření hlavní části odbavovací haly a nástupišť pro cestující, 31. října 2022, nádraží Praha-Vysočany.
|
ČTK / Říhová Michaela
Otevření hlavní části odbavovací haly a nástupišť pro cestující, 31. října 2022, nádraží Praha-Vysočany.
|
ČTK / Říhová Michaela
Otevření hlavní části odbavovací haly a nástupišť pro cestující, 31. října 2022, nádraží Praha-Vysočany.
|
ČTK / Říhová Michaela
Otevření hlavní části odbavovací haly a nástupišť pro cestující, 31. října 2022, nádraží Praha-Vysočany.
|
ČTK / Říhová Michaela
Otevření hlavní části odbavovací haly a nástupišť pro cestující, 31. října 2022, nádraží Praha-Vysočany.
|
ČTK / Říhová Michaela
Otevření hlavní části odbavovací haly a nástupišť pro cestující, 31. října 2022, nádraží Praha-Vysočany.
|
ČTK / Říhová Michaela
Otevření hlavní části odbavovací haly a nástupišť pro cestující, 31. října 2022, nádraží Praha-Vysočany.
|
ČTK / Říhová Michaela
Otevření hlavní části odbavovací haly a nástupišť pro cestující, 31. října 2022, nádraží Praha-Vysočany.
|
ČTK / Říhová Michaela
Otevření hlavní části odbavovací haly a nástupišť pro cestující, 31. října 2022, nádraží Praha-Vysočany.
|
ČTK / Říhová Michaela
Otevření hlavní části odbavovací haly a nástupišť pro cestující, 31. října 2022, nádraží Praha-Vysočany.
|
ČTK / Říhová Michaela
Otevření hlavní části odbavovací haly a nástupišť pro cestující, 31. října 2022, nádraží Praha-Vysočany.
|
ČTK / Říhová Michaela
Otevření hlavní části odbavovací haly a nástupišť pro cestující, 31. října 2022, nádraží Praha-Vysočany.
|
ČTK / Říhová Michaela
Demolice nádražní haly ve Vysočanech (18. dubna 2021).
|
ČTK / Šimánek Vít
Demolice nádražní haly ve Vysočanech (18. dubna 2021).
|
ČTK / Šimánek Vít
Demolice nádražní haly ve Vysočanech (18. dubna 2021).
|
ČTK / Šimánek Vít
Demolice nádražní haly ve Vysočanech (18. dubna 2021).
|
ČTK / Šimánek Vít
Demolice nádražní haly ve Vysočanech (18. dubna 2021).
|
ČTK / Šimánek Vít
Demolice nádražní haly ve Vysočanech (18. dubna 2021).
|
ČTK / Šimánek Vít
Demolice nádražní haly ve Vysočanech (18. dubna 2021).
|
ČTK / Šimánek Vít
Demolice nádražní haly ve Vysočanech (18. dubna 2021).
|
ČTK / Šimánek Vít
Demolice nádražní haly ve Vysočanech (18. dubna 2021).
|
ČTK / Šimánek Vít
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním lávek pro pěší a cyklisty, nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem.
|
Správa železnic
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním lávek pro pěší a cyklisty, nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem.
|
Správa železnic
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním lávek pro pěší a cyklisty, nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem.
|
Správa železnic
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním lávek pro pěší a cyklisty, nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem.
|
Správa železnic
Vizualizace nádraží Praha-Bubny.
|
Správa železnic
Vizualizace nádraží Praha-Bubny.
|
Správa železnic
Vizualizace nádraží Praha-Bubny.
|
Správa železnic
Takto vypadá vizualizace toho, jak se lokalita v Holešovicích po modernizaci tratě změní.
|
Správa železnic
Takto vypadá vizualizace toho, jak se lokalita v Holešovicích po modernizaci tratě změní.
|
Správa železnic
Takto vypadá vizualizace toho, jak se lokalita v Holešovicích po modernizaci tratě změní.
|
Správa železnic
Takto vypadá vizualizace toho, jak se lokalita v Holešovicích po modernizaci tratě změní.
|
Správa železnic