Před 150 lety dorazil na pražské hlavní nádraží první vlak: Přijelo jen devět lidí!
51
/
129
Prohlédnout znovu
Před 150 lety dorazil na pražské hlavní nádraží první vlak: Přijelo jen devět lidí!
Hlavní nádraží na snímku z roku 1878.
|
ČTK/Sbírka Scheufler
Hlavní nádraží Praha.
|
Blesk:Daniel Černovský
Hlavní nádraží Praha.
|
Blesk:Daniel Černovský
Hlavní nádraží Praha.
|
Blesk:Daniel Ćernovský, CNC
Architekt Josef Fanta je autor návrhu odbavovací haly na hlavním nádraží v Praze v secesním slohu.
|
Wikipedie
Secesní přestavba odbavovací haly na hlavním nádraží v Praze na snímku z roku 1907.
|
Wikipedie
Pražské hlavní nádraží v roce 1878
|
Wikipedie
Historický snímek hlavního nádraží
|
Wikipedie
Unikátní secesní výzdoba Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží.
|
CNC/Alexandr Malachovský
Hlavní nádraží Praha.
|
Blesk:Czech News Center, a.s./Martin Sekanina
Hlavní nádraží Praha.
|
Blesk:Czech News Center, a.s./Martin Sekanina
Hlavní nádraží Praha.
|
Blesk:Czech News Center, a.s./Martin Sekanina
Hlavní nádraží Praha.
|
Blesk:Czech News Center, a.s./Martin Sekanina
Hlavní nádraží Praha.
|
Blesk:Czech News Center, a.s./Martin Sekanina
Hlavní nádraží Praha.
|
Blesk:Czech News Center, a.s./Martin Sekanina
Hlavní nádraží Praha.
|
Blesk:Czech News Center, a.s./Martin Sekanina
Hlavní nádraží Praha.
|
Blesk:Daniel Černovský, CNC
Hlavní nádraží Praha.
|
Blesk:Daniel Ćernovský, CNC
Hlavní nádraží Praha.
|
Blesk:Daniel Ćernovský, CNC
Hlavní nádraží Praha.
|
Blesk:Daniel Černovský
Hlavní nádraží Praha.
|
Blesk:Daniel Černovský
Hlavní nádraží Praha.
|
Blesk:Daniel Černovský
Hlavní nádraží Praha.
|
Blesk:Daniel Černovský
Hlavní nádraží Praha.
|
Blesk:Daniel Černovský
Hlavní nádraží Praha.
|
Blesk:Daniel Černovský
Hlavní nádraží Praha.
|
Blesk:Tonda Tran TONDA TRAN
Hlavní nádraží Praha.
|
Blesk:Tonda Tran
Před očkovacím centrem na pražském Hlavním nádraží, kde není potřeb registrace, se v sobotu 30. 10. tvořily dlouhé fronty.
|
Blesk:Tonda Tran
Před očkovacím centrem na pražském Hlavním nádraží, kde není potřeb registrace, se v sobotu 30. 10. tvořily dlouhé fronty.
|
Blesk:Tonda Tran
Před očkovacím centrem na pražském Hlavním nádraží, kde není potřeb registrace, se v sobotu 30. 10. tvořily dlouhé fronty.
|
Blesk:Tonda Tran
Před očkovacím centrem na pražském Hlavním nádraží, kde není potřeb registrace, se v sobotu 30. 10. tvořily dlouhé fronty.
|
Blesk:Tonda Tran
Před očkovacím centrem na pražském Hlavním nádraží, kde není potřeb registrace, se v sobotu 30. 10. tvořily dlouhé fronty.
|
Blesk:Tonda Tran
Před očkovacím centrem na pražském Hlavním nádraží, kde není potřeb registrace, se v sobotu 30. 10. tvořily dlouhé fronty.
|
Blesk:Tonda Tran
Před očkovacím centrem na pražském Hlavním nádraží, kde není potřeb registrace, se v sobotu 30. 10. tvořily dlouhé fronty.
|
Blesk:Tonda Tran
Na hlavním nádraží se otevřel nový podchod, který propojuje centrum a Prahu 3. (24. září 2021)
|
CNC/Jan Zázvorka
Na hlavním nádraží se otevřel nový podchod, který propojuje centrum a Prahu 3. (24. září 2021)
|
CNC/Jan Zázvorka
Na hlavním nádraží se otevřel nový podchod, který propojuje centrum a Prahu 3. (24. září 2021)
|
CNC/Jan Zázvorka
Na hlavním nádraží se otevřel nový podchod, který propojuje centrum a Prahu 3. (24. září 2021)
|
CNC/Jan Zázvorka
Na hlavním nádraží se otevřel nový podchod, který propojuje centrum a Prahu 3. (24. září 2021)
|
CNC/Jan Zázvorka
Na hlavním nádraží se otevřel nový podchod, který propojuje centrum a Prahu 3. (24. září 2021)
|
CNC/Jan Zázvorka
Na hlavním nádraží se otevřel nový podchod, který propojuje centrum a Prahu 3. (24. září 2021)
|
CNC/Jan Zázvorka
Hlavní nádraží v Praze
|
CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem.
|
CNC/Jan Zázvorka
Hlavní nádraží v Praze
|
CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem.
|
CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem.
|
CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem.
|
CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem.
|
CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem.
|
CNC/Jan Zázvorka
V těchto místech by se měl podchod z Hlavního nádraží propojit se Seifertovou ulicí.
|
CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem.
|
CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem.
|
CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem.
|
CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem.
|
CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem.
|
CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem.
|
CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem.
|
CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem.
|
CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem.
|
CNC/Jan Zázvorka
Stavba podchodu z Hlavního nádraží do ulice Seifertova, který ho má propojit s Žižkovem.
|
CNC/Jan Zázvorka
Interiéry severního křídla historické Fantovy budovy na Hlavním nádraží. Ve středu 28. dubna 2021 byla oficiálně zahájena rekonstrukce.
|
CNC/Jan Zázvorka
Interiéry severního křídla historické Fantovy budovy na Hlavním nádraží. Ve středu 28. dubna 2021 byla oficiálně zahájena rekonstrukce.
|
CNC/Jan Zázvorka
Generální ředitel Správy železnic Jiří Svoboda podpisem smlouvy oficiálně zahájil rekonstrukci interiérů historické Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží, která bude stát 303 milionů korun.
|
CNC/Jan Zázvorka
Interiéry severního křídla historické Fantovy budovy na Hlavním nádraží. Ve středu 28. dubna 2021 byla oficiálně zahájena rekonstrukce.
|
CNC/Jan Zázvorka
Interiéry severního křídla historické Fantovy budovy na Hlavním nádraží. Ve středu 28. dubna 2021 byla oficiálně zahájena rekonstrukce.
|
CNC/Jan Zázvorka
Interiéry severního křídla historické Fantovy budovy na Hlavním nádraží. Ve středu 28. dubna 2021 byla oficiálně zahájena rekonstrukce.
|
CNC/Jan Zázvorka
Interiéry severního křídla historické Fantovy budovy na Hlavním nádraží. Ve středu 28. dubna 2021 byla oficiálně zahájena rekonstrukce.
|
CNC/Jan Zázvorka
Interiéry severního křídla historické Fantovy budovy na Hlavním nádraží. Ve středu 28. dubna 2021 byla oficiálně zahájena rekonstrukce.
|
CNC/Jan Zázvorka
Interiéry severního křídla historické Fantovy budovy na Hlavním nádraží. Ve středu 28. dubna 2021 byla oficiálně zahájena rekonstrukce.
|
CNC/Jan Zázvorka
Generální ředitel Správy železnic Jiří Svoboda podpisem smlouvy oficiálně zahájil rekonstrukci interiérů historické Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží, která bude stát 303 milionů korun.
|
CNC/Jan Zázvorka
Soňa zachránila život napadenému mladíkovi na hlavním nádraží: Popsala detaily hrozného incidentu
|
Reprofoto ČT
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907.
|
CNC/David Malík
Video se připravuje ...
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala.
|
ČTK / Šimánek Vít
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala.
|
ČTK / Šimánek Vít
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala.
|
ČTK / Šimánek Vít
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala.
|
ČTK / Šimánek Vít
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala.
|
ČTK / Šimánek Vít
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala.
|
ČTK / Šimánek Vít
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala.
|
ČTK / Šimánek Vít
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala.
|
ČTK / Šimánek Vít
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala.
|
Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala.
|
Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala.
|
Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala.
|
Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala.
|
Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala.
|
Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala.
|
Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala.
|
Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala.
|
Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala.
|
Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala.
|
Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala.
|
Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala.
|
Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala.
|
Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala.
|
Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala.
|
Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala.
|
Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala.
|
Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala.
|
Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala.
|
Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala.
|
Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala.
|
Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala.
|
Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala.
|
Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala.
|
Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala.
|
Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala.
|
Blesk:David Malik
Památkově chráněnou Fantovu budovu pražského hlavního nádraží od 7. dubna 2021 opět zdobí plastika zlatých křídel z roku 1907. Socha, která je součástí sousoší okřídleného kola, se zhruba rok rekonstruovala.
|
Blesk:David Malik
Rekonstrukce Fantovy budovy na hlavním nádraží. Sály by měly opět získat podobu z počátku 20. století.
|
Ateliér M1architekti s.r.o.
Rekonstrukce Fantovy budovy na hlavním nádraží.
|
Czech News Center/Jan Zázvorka
Rekonstrukce Fantovy budovy na hlavním nádraží.
|
Czech News Center/Jan Zázvorka
Rekonstrukce Fantovy budovy na hlavním nádraží.
|
Czech News Center/Jan Zázvorka
Rekonstrukce Fantovy budovy na hlavním nádraží.
|
Czech News Center/Jan Zázvorka
Rekonstrukce Fantovy budovy na hlavním nádraží.
|
Czech News Center/Jan Zázvorka
Rekonstrukce Fantovy budovy na hlavním nádraží.
|
Czech News Center/Jan Zázvorka
Rekonstrukce Fantovy budovy na hlavním nádraží.
|
Czech News Center/Jan Zázvorka
Rekonstrukce fasády Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží oficiálně začala 18. června 2019.
|
David Malík
Rekonstrukce fasády Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží oficiálně začala 18. června 2019.
|
David Malík
Rekonstrukce fasády Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží oficiálně začala 18. června 2019.
|
David Malík
Rekonstrukce fasády Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží oficiálně začala 18. června 2019.
|
David Malík
Rekonstrukce fasády Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží oficiálně začala 18. června 2019.
|
David Malík
Rekonstrukce fasády Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží oficiálně začala 18. června 2019.
|
David Malík
Rekonstrukce fasády Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží oficiálně začala 18. června 2019.
|
David Malík
Rekonstrukce fasády Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží oficiálně začala 18. června 2019.
|
David Malík
Rekonstrukce fasády Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží oficiálně začala 18. června 2019.
|
David Malík
Rekonstrukce fasády Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží oficiálně začala 18. června 2019.
|
David Malík
Pražské hlavní nádraží má ve svém komplexu luxusní prezidentský salonek.
|
ČTK/Horázný Josef
Pražské hlavní nádraží má ve svém komplexu luxusní prezidentský salonek.
|
ČTK/Horázný Josef
Řidič luxusního porsche, který v Praze smetl maminku (39) s kočárkem: Jel jsem extrémně pomalu!
Závěrečné díly Ivety ovládli Prachař s Krajčem: Z té podoby mrazí
Svědectví studentů: Vrah byl v budově FF už hodinu před střelbou, když ho tam hledala policie!
Upozorňoval na vady letadel, nyní je Joshua (†45) mrtvý. Další záhadná smrt zaměstnance Boeingu!
Šokující vystoupení na AVU: Nahá učitelka před dětmi házela hlínou! Případ řeší policie
Branka zabila chlapce (†12)! Slova bolu zdrcené babičky: Bolí to hodně, budeme navždy vzpomínat