Logo magazínu

Jak se tramvaje měnily v čase

5/6
Prohlédnout znovu

Jak se tramvaje měnily v čase

Elektrotechnik František Křižík pózuje v červenci 1891 na Letné před prvním elektrickým tramvajovým vozem v českých zemích | Archiv DPP
Otevřený letní vůz koňky z roku 1886, předchůdce elektrické tramvaje. Letní vozy byly mezi cestujícími velmi oblíbené | Archiv DPP
Poslední jízda pražské koňky se uskutečnila 12. května 1905 na její poslední trati přes Karlův most. Od té doby Prahou jezdily už jen elektrické tramvaje | Archiv DPP
Křižíkův nový dopravní podnik se jmenoval Elektrická dráha Praha – Libeň – Vysočany. Fotka pochází ze zkušební jízdy při technicko-policejní zkoušce v březnu 1896 | Archiv DPP
Typická souprava meziválečného období největšího rozkvětu pouličních elektrických drah – obousměrný motorový vůz a vlečný vůz typu „krasin“ | Archiv DPP
V poválečném období přinesly revoluci do tramvajové dopravy moderní čtyřnápravové tramvaje řady T. Nejpočetnějším zástupcem se stala řada T3 | Archiv DPP

Ficova poslankyně Vaľová na ambasádu v Praze? Věštkyně a mocná žena z východu!

Všechny zásadní momenty Slavíků: Nezvěstné sošky i rozchod v přímém přenosu!

Padl český rekord: Miroslav vydržel –148 °C s holou hrudí! Přes dvacet minut...

Další žena v životě Filipa Turka: Má hvězda z reality show na starosti jeho sítě?

V Dubaji explodoval granát erotiky Schickovy sestry Kristýny: Sexy rozchod

Divoká Absolonová na tajné party po Slavících: Těsné objetí s Dykem