Logo magazínu

Jak se tramvaje měnily v čase

1/6
Prohlédnout znovu

Jak se tramvaje měnily v čase

Elektrotechnik František Křižík pózuje v červenci 1891 na Letné před prvním elektrickým tramvajovým vozem v českých zemích | Archiv DPP
Otevřený letní vůz koňky z roku 1886, předchůdce elektrické tramvaje. Letní vozy byly mezi cestujícími velmi oblíbené | Archiv DPP
Poslední jízda pražské koňky se uskutečnila 12. května 1905 na její poslední trati přes Karlův most. Od té doby Prahou jezdily už jen elektrické tramvaje | Archiv DPP
Křižíkův nový dopravní podnik se jmenoval Elektrická dráha Praha – Libeň – Vysočany. Fotka pochází ze zkušební jízdy při technicko-policejní zkoušce v březnu 1896 | Archiv DPP
Typická souprava meziválečného období největšího rozkvětu pouličních elektrických drah – obousměrný motorový vůz a vlečný vůz typu „krasin“ | Archiv DPP
V poválečném období přinesly revoluci do tramvajové dopravy moderní čtyřnápravové tramvaje řady T. Nejpočetnějším zástupcem se stala řada T3 | Archiv DPP

Veselka u Klausů: Klaus mladší vdával dceru! Nechyběl ani exprezident s manželkou Livií

Dáda, Felix a Felix junior po smrti Aničky (†29): První štěstí zničené rodiny!

Na hotelu v bulharském Primorsku našli mrtvou Češku (†36): Přítel se prý k vraždě přiznal

Průzkum: Bitcoinová kauza Spolu neoslabila? ANO ale nedotahují, Babišovo hnutí vede s 33,5 procenty

Heidi Janků (62) na akci Anděl mezi zdravotníky: Bojuji s nemocí střev!

Spoluzakladatel Telegramu odkázal svým 106 dětem pohádkové jmění: Každé dostane téměř 3,5 miliardy!