Logo magazínu

Jak se tramvaje měnily v čase

1/6
Prohlédnout znovu

Jak se tramvaje měnily v čase

Elektrotechnik František Křižík pózuje v červenci 1891 na Letné před prvním elektrickým tramvajovým vozem v českých zemích | Archiv DPP
Otevřený letní vůz koňky z roku 1886, předchůdce elektrické tramvaje. Letní vozy byly mezi cestujícími velmi oblíbené | Archiv DPP
Poslední jízda pražské koňky se uskutečnila 12. května 1905 na její poslední trati přes Karlův most. Od té doby Prahou jezdily už jen elektrické tramvaje | Archiv DPP
Křižíkův nový dopravní podnik se jmenoval Elektrická dráha Praha – Libeň – Vysočany. Fotka pochází ze zkušební jízdy při technicko-policejní zkoušce v březnu 1896 | Archiv DPP
Typická souprava meziválečného období největšího rozkvětu pouličních elektrických drah – obousměrný motorový vůz a vlečný vůz typu „krasin“ | Archiv DPP
V poválečném období přinesly revoluci do tramvajové dopravy moderní čtyřnápravové tramvaje řady T. Nejpočetnějším zástupcem se stala řada T3 | Archiv DPP

Prezident Pavel: Rakovina slinivky je sv*ňa, zemřela mi na ni máma! Co o boji řekl Topolánek?

Další ponurá Ranní show bez Hezuckého: „Patrika nám neber,“ prosí Mareš!

Turka jsme řešili, ale nic neprozradím! Za Pavlem dorazil Macinka, tentokrát bez pick-upu

Vojenský chirurg dával medičkám do pití znásilňovací drogu?! Zneužít měl 8 žen

Manželka nemocného Hezuckého: Pátrání po domě k pronájmu! Aspoň na měsíc

Katastrofický pokus na ZŠ v Hradci: Dvě zraněné děti a jeden dospělý