Sběratel má na zahradě unikátní nadzvukovou stíhačku: Bránila Británii před útokem SSSR
Sběratel Karel Tarantík u trupu stíhačky BAC Lightning
|
Romana Vébrová
Britská stíhačka BAC Lightning v Nizozemsku krátce před cestou do Air Parku ve Zruči u Plzně
|
archiv K. Tarantíka
Příjezd a složení stíhačky v obci Zruč–Senec u Plzně
|
archiv K. Tarantíka
Příjezd a složení stíhačky v obci Zruč–Senec u Plzně
|
archiv K. Tarantíka
Příjezd a složení stíhačky v obci Zruč–Senec u Plzně
|
archiv K. Tarantíka
Karel Tarantík u křídel stíhačky BAC Lightning
|
Romana Vébrová
Křídla stíhačky BAC Lightning
|
Romana Vébrová
Britské stíhačce BAC Lightning v Air Parku ve Zruči u Plzně chybí jen připevnit křídla.
|
Romana Vébrová
Britské stíhačce BAC Lightning v Air Parku ve Zruči u Plzně chybí jen připevnit křídla.
|
Romana Vébrová
Britské stíhačce BAC Lightning v Air Parku ve Zruči u Plzně chybí jen připevnit křídla.
|
Romana Vébrová
Pohled do motorového prostoru britské stíhačky BAC Lightning
|
Romana Vébrová
Sovětský MIG–19 měl, stejně jako stíhačka BAC Lightning, dva motory. Byly ale rozdílně umístěné. U MIGu se ale, na rozdíl od britského letounu, nedoporučovalo létat jen s jedním zapnutým.
|
Romana Vébrová
Sovětský MIG–19 měl, stejně jako stíhačka BAC Lightning, dva motory. Byly ale rozdílně umístěné. U MIGu se ale, na rozdíl od britského letounu, nedoporučovalo létat jen s jedním zapnutým.
|
Romana Vébrová