Vlak na baterky! Z Ostravy do Veřovic novým Regiopanterem
Starý a nový. Srovnání jednotek, které obsluhují trasu Ostrava-střed - Veřovice.
|
Foto Blesk - Michal Charbulák
Starý a nový. Srovnání jednotek, které obsluhují trasu Ostrava-střed - Veřovice.
|
Foto Blesk - Michal Charbulák
Starý a nový. Srovnání jednotek, které obsluhují trasu Ostrava-střed - Veřovice.
|
Foto Blesk - Michal Charbulák
Akuelektrický Regiopanter může na baterie jet na elektrifikovaných tratích až 80 km. Maximální rychlost je 160 km za hodinu.
|
Foto Blesk - Michal Charbulák
Akuelektrický Regiopanter může na baterie jet na elektrifikovaných tratích až 80 km. Maximální rychlost je 160 km za hodinu.
|
Foto Blesk - Michal Charbulák
Akuelektrický Regiopanter může na baterie jet na elektrifikovaných tratích až 80 km. Maximální rychlost je 160 km za hodinu.
|
Foto Blesk - Michal Charbulák
Akuelektrický Regiopanter může na baterie jet na elektrifikovaných tratích až 80 km. Maximální rychlost je 160 km za hodinu.
|
Foto Blesk - Michal Charbulák
Interiér vlaku.
|
Foto Blesk - Michal Charbulák
Strojvedoucí-instruktor Daniel Kubala si nový vlak pochvaloval.
|
Foto Blesk - Michal Charbulák