Brno má další raritu: Sběratel otevřel druhé největší muzeum BMW v Evropě
Unikátní vůz BMW 329 Cabriolet z roku 1937. Nikdo přesně neví, kolik bylo vyrobeno těchto aut. Maximálně jich bylo 42. Interiér je potažen hovězí kůží a s tímto autem jezdil i Adolf Hitler, který s ním často pózoval.
|
Hynek Zdeněk
Miloš Vránek ukazuje Isettu 250 z roku 1961, která úplně vybočuje z tradičních představ o BMW. Nastupovalo se do ní zepředu, byla dvoumístná, jela rychlostí až 85 km/hod a volant měla na odklápěcích dveřích. Jednalo se o jednoválec.
|
Hynek Zdeněk
Nejstarším autem ve sbírce Miloše Vránka je BMW Dixi z roku 1928. Bylo to vůbec první vůz této automobilky. Vyrobeno bylo 9 308 kusů.
|
Hynek Zdeněk
Isetta 250 z roku 1961, která úplně vybočuje z tradičních představ o BMW. Nastupovalo se do ní zepředu, byla dvoumístná, jela rychlostí až 85 km/hod a volant měla na odklápěcích dveřích. Jednalo se o jednoválec.
|
Hynek Zdeněk
Unikátní vůz BMW 329 Cabriolet z roku 1937. Nikdo přesně neví, kolik bylo vyrobeno těchto aut. Maximálně jich bylo 42. Interiér je potažen hovězí kůží a s tímto autem jezdil i Adolf Hitler, který s ním často pózoval.
|
Hynek Zdeněk
BMW 326 Cabriolet. Tento typ auta byl prvním, který měl Miloš Vránek ve sbírce. Rok ho renovoval, ale nakonec ho prodal a koupil BMW 1800. BMW 326 Cabriolet si pak pořídil až později. Tento je z roku 1937.
|
Hynek Zdeněk
BMW 319 limusina z roku 1937. Těchto vozů byl vyrobeno 6 468 v letech 1935 - 1937. Dosahoval rychlosti až 115 km/hod.
|
Hynek Zdeněk
BMW 319 Sport z roku 1935 byl prvním sportovním autem této automobilky. Miloš Vránek (uprostřed) s veterány častokrát jezdí i se svými syny, Pavlem (vlevo) a Milošem (vpravo).
|
Hynek Zdeněk
BMW 319 Sport z roku 1935 byl prvním sportovním autem této automobilky. Miloš Vránek s ním častokrát jezdí.
|
Hynek Zdeněk
BMW 319 Sport z roku 1935 byl prvním sportovním autem této automobilky. Miloš Vránek s ním častokrát jezdí.
|
Hynek Zdeněk
BMW 319 Sport z roku 1935 byl prvním sportovním autem této automobilky. Miloš Vránek s ním častokrát jezdí.
|
Hynek Zdeněk
Isetta 250 z roku 1961, která úplně vybočuje z tradičních představ o BMW. Nastupovalo se do ní zepředu, byla dvoumístná, jela rychlostí až 85 km/hod a volant měla na odklápěcích dveřích. Jednalo se o jednoválec.
|
Hynek Zdeněk
Nejstarším autem ve sbírce Miloše Vránka je BMW Dixi z roku 1928. Bylo to vůbec první vůz této automobilky. Vyrobeno bylo 9 308 kusů.
|
Hynek Zdeněk
Nejstarším autem ve sbírce Miloše Vránka je BMW Dixi z roku 1928. Bylo to vůbec první vůz této automobilky. Vyrobeno bylo 9 308 kusů.
|
Hynek Zdeněk
BMW AM4 Roadster z roku 1933 čeká zatím na restaurování.
|
Hynek Zdeněk
BMW AM4 Roadster z roku 1933 čeká zatím na restaurování.
|
Hynek Zdeněk
BMW 1602 z roku 1967 byl jedním z nejmasověji vyrobenými BMW. Z pásů sjelo 252 282 vozů. Jedná se o jedno z prvních vozidel prodaných do Československa prostřednictvím Tuzexu.
|
Hynek Zdeněk
BMW 700 z roku 1961 vlastnil původně mistr světa v motocrossu z roku 1958 Jaromír Čížek.
|
Hynek Zdeněk
Unikátní vůz BMW 329 Cabriolet z roku 1937. Nikdo přesně neví, kolik bylo vyrobeno těchto aut. Maximálně jich bylo 42. Interiér je potažen hovězí kůží a s tímto autem jezdil i Adolf Hitler, který s ním často pózoval.
|
Hynek Zdeněk
BMW 319 Sport z roku 1935 byl prvním sportovním autem této automobilky. Miloš Vránek s ním častokrát jezdí.
|
Hynek Zdeněk
BMW 2.5 z roku 1974 patří ve sbírce Miloše Vránka mezi ty nejmladší vozy.
|
Hynek Zdeněk