Nerovnoměrně sjeté pneumatiky značí rozhozenou geometrii.
|
Foto Svět motorů - Jiří Pekárek
Hloubku dezénu pneumatik je vhodné prověřit na více místech
|
Foto Svět motorů - Jiří Pekárek
Mechanici doporučují aspoň vizuální kontrolu stavu destiček a kotoučů.
|
Foto Svět motorů - Jiří Pekárek
Test baterie se dělá speciálním zátěžovým měřičem. Odhalí, zda není baterii po zimě potřeba dobít, nebo dokonce vyměnit
|
Foto Svět motorů - Jiří Pekárek
Začínáme chladicí, zajímáme se nejen o její stav a hodnotu tuhnutí v mrazech, mechanik ji testuje i vizuálně.
|
Foto Svět motorů - Jiří Pekárek
Z prasklé manžety poloos se dostává grafitová vazelína
|
Foto Svět motorů - Jiří Pekárek
Klasika závad jsou vyklepané kosti stabilizátorů.
|
Foto Svět motorů - Jiří Pekárek
Při jarní prohlídce je také potřeba provést kontrolu jednotlivých ložisek
|
Foto Svět motorů - Jiří Pekárek
Funkční osvětlení je z
|
Foto Svět motorů - Jiří Pekárek
Často odchází pletenec výfuku, především když se do něj dostane voda se solí.
|
Foto Svět motorů - Jiří Pekárek