Logo magazínu

Jiří (77) řešil problém s kotlem: Až článek v Blesku zabral! Ombudsman radí, jak na reklamace

5/7
Prohlédnout znovu

Jiří (77) řešil problém s kotlem: Až článek v Blesku zabral! Ombudsman radí, jak na reklamace

Pan Rozkošný má díky Ombudsmanovi Blesku všechny potřebné dokumenty. i radu, jak radu, jak postupovat ostupovat v případě případě reklamace. | Karel Janeček
Mgr. Lukáš Zelený | Foto Blesk - Karel Kopáč
Jiří Rozkošný z Ostravy u kotle za 65 tisíc, o němž neví, kdo mu jej vlastně prodal. | Karel Janeček
Kotel pana Rozkošného | Karel Janeček
S firmou a jejími zástupci vede Jiří Rozkošný již od prosince »papírovou válku«. | Karel Janeček
Kalkulace podle kotláře | archiv Blesku
Kalkulace podle firmy Vaillant | archiv Blesku

Manželka Hezuckého (†55) Nikola a její rozhodnutí z lásky: Nechtěla, aby Patrik přišel o vědomí!

Šťastná zpráva od Klausů: Dcera Klause ml. porodila! Holčička, nebo chlapeček?

Ekonom o Agrofertu: Babišova „kulišárna“? Překvapivá slova o Kypru i další pochybnosti

Máslo i za 27,90 Kč: Experti o příčinách zlevnění! Na trhu je i máslo z Polska, Německa či Irska

V litoměřické nemocnici zemřela 2 miminka: Jeden z nejlepších lékařů mimo službu?

Hnus na vánočních trzích: Vandalové týrali oslíky