Logo magazínu

Jiří (77) řešil problém s kotlem: Až článek v Blesku zabral! Ombudsman radí, jak na reklamace

3/7
Prohlédnout znovu

Jiří (77) řešil problém s kotlem: Až článek v Blesku zabral! Ombudsman radí, jak na reklamace

Pan Rozkošný má díky Ombudsmanovi Blesku všechny potřebné dokumenty. i radu, jak radu, jak postupovat ostupovat v případě případě reklamace. | Karel Janeček
Mgr. Lukáš Zelený | Foto Blesk - Karel Kopáč
Jiří Rozkošný z Ostravy u kotle za 65 tisíc, o němž neví, kdo mu jej vlastně prodal. | Karel Janeček
Kotel pana Rozkošného | Karel Janeček
S firmou a jejími zástupci vede Jiří Rozkošný již od prosince »papírovou válku«. | Karel Janeček
Kalkulace podle kotláře | archiv Blesku
Kalkulace podle firmy Vaillant | archiv Blesku

Smutná zpráva pro svět módy: Slavný Giorgio Armani (†91) je po smrti!

Šéf české ambasády zemřel! Byl hospitalizován v Kongu po tragickém pádu

Babiš přijal omluvu od muže, který ho udeřil holí. Kde chce vzít peníze na priority ANO?

Auto v Berlíně najelo do davu lidí: Mezi zraněnými jsou i děti!

Fotky Nedvěda s Kiki vzbudily rozruch! Proč ho Dara neopustí? Komentář vztahové koučky

Vilémek trpí nevyléčitelným onemocněním „andělského dítěte“: Rehabilitace za 300 000 Kč ročně