Logo magazínu

Jiří (77) řešil problém s kotlem: Až článek v Blesku zabral! Ombudsman radí, jak na reklamace

2/7
Prohlédnout znovu

Jiří (77) řešil problém s kotlem: Až článek v Blesku zabral! Ombudsman radí, jak na reklamace

Pan Rozkošný má díky Ombudsmanovi Blesku všechny potřebné dokumenty. i radu, jak radu, jak postupovat ostupovat v případě případě reklamace. | Karel Janeček
Mgr. Lukáš Zelený | Foto Blesk - Karel Kopáč
Jiří Rozkošný z Ostravy u kotle za 65 tisíc, o němž neví, kdo mu jej vlastně prodal. | Karel Janeček
Kotel pana Rozkošného | Karel Janeček
S firmou a jejími zástupci vede Jiří Rozkošný již od prosince »papírovou válku«. | Karel Janeček
Kalkulace podle kotláře | archiv Blesku
Kalkulace podle firmy Vaillant | archiv Blesku

Slzy pro zesnulého Hezuckého (†55)! Srdceryvné vzkazy kolegů a Patrikův poslední fór

Manželka Hezuckého (†55) Nikola a její rozhodnutí z lásky: Nechtěla, aby Patrik přišel o vědomí!

Dívka na Královéhradecku se svíjela v křečích: Mohl za to „neviditelný zabiják“

Strážníka z Liberce v Brazílii přepadli tři muži: Tvrdě narazili

V litoměřické nemocnici zemřela 2 miminka: Jeden z nejlepších lékařů mimo službu?

Pořádně žhavá Mikulášská nadílka: Andílek Eva versus sexy čertice