Jiří (77) řešil problém s kotlem: Až článek v Blesku zabral! Ombudsman radí, jak na reklamace
2
/
7
Prohlédnout znovu
Jiří (77) řešil problém s kotlem: Až článek v Blesku zabral! Ombudsman radí, jak na reklamace
Pan Rozkošný má díky Ombudsmanovi Blesku všechny potřebné dokumenty. i radu, jak radu, jak postupovat ostupovat v případě případě reklamace.
|
Karel Janeček
Mgr. Lukáš Zelený
|
Foto Blesk - Karel Kopáč
Jiří Rozkošný z Ostravy u kotle za 65 tisíc, o němž neví, kdo mu jej vlastně prodal.
|
Karel Janeček
Kotel pana Rozkošného
|
Karel Janeček
S firmou a jejími zástupci vede Jiří Rozkošný již od prosince »papírovou válku«.
|
Karel Janeček
Kalkulace podle kotláře
|
archiv Blesku
Kalkulace podle firmy Vaillant
|
archiv Blesku
Češi pro letušku Lenku vybrali 5 milionů na léčbu rakoviny: Tragicky přišla o bratra!
100 truchlících na »propáleném« pohřbu Laufera (†84): Bez hymny a posledního daru
Rošády ve Fialově vládě: Jsou po Langšádlové v ohrožení další „neviditelní“ ministři?
Krásné novinky od dětí s SMA: Maxík už půjde do školy! Oliverkovi se daří ve školce
Odborníci na telefonu jsou zpět: Už v pondělí poradí s psychickým zdravím! Komu můžete volat?
Rozvod tenistky Vondroušové: Ozval se manžel Štěpán. Plán B a slova o ráji!