Paní Pačesová se svou dovolenou v Egyptě nebyla vůbec spokojená. Cestovní kancelář však její reklamaci zamítla.
|
Ladislav Křivan, archiv Romany Pačesové
Romana Pačesová nebyla se svojí dovolenou v Egyptě vůbec spokojená. Cestovní kancelář přesto reklamaci zamítla.
|
Ladislav Křivan, archiv Romany Pačesové
„Kávu jsme si připravovali sami zalitím granulí horkou vodou. K dispozici byly plastové lžičky a hrnky byly špinavé, otlučené,“ uvedla klientka CK.
|
Ladislav Křivan, archiv Romany Pačesové
„Kávu jsme si připravovali sami zalitím granulí horkou vodou. K dispozici byly plastové lžičky a hrnky byly špinavé, otlučené,“ uvedla klientka CK.
|
Ladislav Křivan, archiv Romany Pačesové
Umyvadlo v 5 hvězdičkovém hotelu.
|
Ladislav Křivan, archiv Romany Pačesové
Romana Pačesová nebyla se svojí dovolenou v Egyptě vůbec spokojená. Cestovní kancelář přesto reklamaci zamítla.
|
Ladislav Křivan, archiv Romany Pačesové
Romana Pačesová nebyla se svojí dovolenou v Egyptě vůbec spokojená. Cestovní kancelář přesto reklamaci zamítla.
|
Ladislav Křivan, archiv Romany Pačesové
Paní Romana si nafotila i okolí hotelu. „Jen špína a nepořádek, služby rozhodně neodpovídaly luxusnímu reposrtu.“
|
Ladislav Křivan, archiv Romany Pačesové
Pláž u resortu zela prázdnotou.
|
Ladislav Křivan, archiv Romany Pačesové
Romana Pačesová nechápe, jak jí mohla cestovní kancelář zamítnout reklamaci. „Byla to otřesná dovolená, a oni mi odmítají dát kompenzaci.“
|
Ladislav Křivan, archiv Romany Pačesové