Američané budou moci vypnout politickou reklamu na Facebooku
Američané budou moci vypnout politickou reklamu na Facebooku
|
Živě.cz
Knihovna reklam vám ukáže, za jaké příspěvky politické strany platí, jakou mají úspěšnost a na koho cilí.
|
Živě.cz
Tomio Okamura si nechal zaplatit za své fotografie z posilovny. Fotografie se zobrazila především mladším mužům.
|
Živě.cz
O něco starší publikum měl tento promovaný příspěvek ČSSD s tiskovou konferenci dvou ministryň.
|
Živě.cz
Aktivní jsou nan AFcebooku také Piráti. Reklamy se zobrauzjí především mladým do 35 let, což je jejich voličská základna.
|
Živě.cz
A toto je už placený příspěvek ODS. Cílovka se nám posunula do středního věku.
|
Živě.cz
O něco mladší cílovku má na Facebooku TOP 09. Z hlediska věku se podobá Pirátům.
|
Živě.cz
Zemědělský promovaný příspěvek Starostů a nezávislých zasáhl především region jihu Moravy.
|
Živě.cz
Svůj promovaný příspěvek má aktuálně na Facebooku i KDU-ČSL. Jelikož se dotýká klimatu, zasáhl zejména mladší publikum, které je v této oblasti přece jen aktivnější.
|
Živě.cz
Profil Andreje Babiše si nechává za lepší pozici příspěvků platit poměrně často.
|
Živě.cz
Jedním z propagovaných příspěvků byla fotografie s langošem. Dočkala se 50-100 tis. zobrazení.
|
Živě.cz