YouTube jako tržiště. Google chce automaticky detekovat produkty ve videích
Jak upozornil server 9to5Google, podobná funkce byla ve velmi omezené formě testovaná již minulý rok. Nyní se rozšířila a rozšířil se i test, narazit na něj mohou obyvatelé USA.
|
pex.com
Youtube vyvíjí algoritmus, který bude schopný rozpoznat produkty ukázané ve videích.
|
Google
„Experimentujeme s novou funkcí, která detekuje produkty zobrazené ve videích, včetně doplňujících produktů. Funkce bude zobrazena mezi doporučenými videi, uživatelé ji uvidí pod přehrávačem,“ uvádí YouTube.
|
Pixabay
Podle YouTube je cílem pomoci lidem získat informace o produktech, o kterých se ve videích hovoří.
|
Pixabay
Reálný cíl ale bude přiživit se na tzv. affiliate odkazech, které mohou být velmi lukrativní. Tedy Google by získával od firem podíl za to, že produkty vyjmenovává a přikládá k nim odkazy na obchody.
|
Pixabay