Logo magazínu

YouTube jako tržiště. Google chce automaticky detekovat produkty ve videích

3/5
Prohlédnout znovu

YouTube jako tržiště. Google chce automaticky detekovat produkty ve videích

Jak upozornil server 9to5Google, podobná funkce byla ve velmi omezené formě testovaná již minulý rok. Nyní se rozšířila a rozšířil se i test, narazit na něj mohou obyvatelé USA. | pex.com
Youtube vyvíjí algoritmus, který bude schopný rozpoznat produkty ukázané ve videích. | Google
„Experimentujeme s novou funkcí, která detekuje produkty zobrazené ve videích, včetně doplňujících produktů. Funkce bude zobrazena mezi doporučenými videi, uživatelé ji uvidí pod přehrávačem,“ uvádí YouTube. | Pixabay
Podle YouTube je cílem pomoci lidem získat informace o produktech, o kterých se ve videích hovoří. | Pixabay
Reálný cíl ale bude přiživit se na tzv. affiliate odkazech, které mohou být velmi lukrativní. Tedy Google by získával od firem podíl za to, že produkty vyjmenovává a přikládá k nim odkazy na obchody. | Pixabay

Exkluzivní přehled 100 profesí podle platů: Víme, koho firmy hledají a kolik nabízejí!

Ostudná dohra rozloučení s Jiřím Krampolem (†87): Na karu se porvaly ženské!

Rozvodový průšvih Babišovy poslankyně: Chtěla „zakleknout“ na exmanžela?! Co řekla Blesku?

Čech Karel (13) zmizel v Německu: Po večeři s rodinou se šel projít

Šporcl a Kodetová: Prodávají dům za 54 milionů! Bydleli tu jen 7 let

Exmanželka miliardáře Dospivy Eliška: Chlubí se novým chlapem!